Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matchade med en tjej som otroligt nog bor i samma stad som mig. Typ, 1km ifrån. Trodde inte att jag skulle matcha eller att hon skulle svara överhuvudtaget. Hon ser ju mer eller mindre ut som en modell. Men det gjorde jag och hon skrev ett längre , trevligt svar.
Aja, vågar inte hoppas på nåt iaf. Hon lär ju sluta skriva som så många brukar göra.
Men jag är i chocktillstånd :nailbiting:O_o. Hur hände detta liksom ? :cautious: Kikar på en tv-serie istället :cool:

Blir så trött.. i December fyller företaget jag städar hos 35 år. På inbjudan står det: ta med din respektive.. :meh:
Min bästis ska gifta sig (om ett år visserligen) och jag är bjuden + 1.

Ska dock fråga om jag får ta med mig bästis på jobbfesten kanske.. för att inte känna mig helt ensam..
När jag var på riksmötets öppnande kunde man bjuda med en "nära anhörig" på kvällskonserten, jag tog med mig min mormors barndomsvän :D

Matchade med en tjej som otroligt nog bor i samma stad som mig. Typ, 1km ifrån. Trodde inte att jag skulle matcha eller att hon skulle svara överhuvudtaget. Hon ser ju mer eller mindre ut som en modell. Men det gjorde jag och hon skrev ett längre , trevligt svar.
Aja, vågar inte hoppas på nåt iaf. Hon lär ju sluta skriva som så många brukar göra.
Men jag är i chocktillstånd :nailbiting:O_o. Hur hände detta liksom ? :cautious: Kikar på en tv-serie istället :cool:
Men hallå! Du kan ju inte räkna med att alla slutar skriva! Om hon skrev ett längre trevligt svar kanske det är så att hon blev intresserad av dig.

Men hallå! Du kan ju inte räkna med att alla slutar skriva! Om hon skrev ett längre trevligt svar kanske det är så att hon blev intresserad av dig.
Jag håller med, eller så märker hon hur skeptisk du är och hur du förväntar dig att ingen vill prata med dig, kvinnor har för många matchningar med andra killar och har inte tid med dig, eller så märker hon hur du tror att längden blir en big deal osv. :grin:

Step it up killen! Med den inställningen så kommer alla sluta svara. Det märks mycket mer än du tror! I all välmening.

Jag suger verkligen på att dubbeldejta :meh: Bra @Bison frisk stöttar mig på messenger o säger hur jag ska göra :rofl: Sjukt irriterande också att jag har så mkt annat att det tar sådan tiiiiiid att hinna ses lite fler gånger o förhoppningsvis åtm komma fram till något vad det nu än skulle bli. Ska träffa Nr 2 på lördag och Hästkillen på söndag. Sjukt nyfiken på Nr 2, riktigt härlig människa och Hästkillen har hittills varit en perfect match på alla punkter, vi pratar massor på Tinder.

Jag suger verkligen på att dubbeldejta :meh: Bra @Bison frisk stöttar mig på messenger o säger hur jag ska göra :rofl: Sjukt irriterande också att jag har så mkt annat att det tar sådan tiiiiiid att hinna ses lite fler gånger o förhoppningsvis åtm komma fram till något vad det nu än skulle bli. Ska träffa Nr 2 på lördag och Hästkillen på söndag. Sjukt nyfiken på Nr 2, riktigt härlig människa och Hästkillen har hittills varit en perfect match på alla punkter, vi pratar massor på Tinder.
Jag verkar också vara sämst på att dejta flera. Att det ska vara så svårt?
Just nu är allt skitbra med dejten, vi planerar till och med en helg i min släkts stuga på Öland om några veckor. Om allt känns bra fram tills dess vill säga :p

Lycka till i helgen :bump:

Aj då, du kanske skrivit det tidigare men jag har missat.
Då håller jag med om taktiken.
Inte lätt att hålla reda på alla här :) Han är som sagt i ett öppet förhållande och jag har träffat henne flera gånger så jag kan inte ens försöka jobba för att få honom att inse att jag är bättre, för det är jag inte! Hon är hur underbar och söt som helst.

"Why is all the good men either taken or gay?":cautious::angel:

Kan inte leta nedåt i åldrarna, då är det risk för barnarov..:cautious:

Haha jaså, hur långt ner letar du i dagsläget? :D

Jag är 29 och har alltid haft Tinder-inställningen min egen ålder upp till 35. Inte för att killar över 35 är för gamla, den gifta mannen jag nämnde förra veckan är 43. Däremot tycker jag mig tyvärr ha svårt att hitta män med schysst kvinnosyn kring 40-års åldern. Jag skulle bli hemskt glad om någon är på Buke kunde sabba den tesen för mig?

Nu har jag dragit ner inställningen till 27 och har sett massa nya intressanta matchningar :) Bland annat en som bor på gångavstånd och har insisterat på att ses hela veckan :D

Haha jaså, hur långt ner letar du i dagsläget? :D

Jag är 29 och har alltid haft Tinder-inställningen min egen ålder upp till 35. Inte för att killar över 35 är för gamla, den gifta mannen jag nämnde förra veckan är 43. Däremot tycker jag mig tyvärr ha svårt att hitta män med schysst kvinnosyn kring 40-års åldern. Jag skulle bli hemskt glad om någon är på Buke kunde sabba den tesen för mig?

Nu har jag dragit ner inställningen till 27 och har sett massa nya intressanta matchningar :) Bland annat en som bor på gångavstånd och har insisterat på att ses hela veckan :D
Jag är 25 och pendlar mellan inställningar på 23-35 men oftast 25-35. Att ha inställning på 23 ger nästan aldrig någonting då jag aldrig hittar något, för mig, intressant. Idealet för mig ligger väll runt 27-30 då jag behöver någon som är mer stabil, även om jag förstår att det är otroligt individuellt.
Men nu har jag pendlat tillbaka till tankarna om att jag i alla fall kommer vara ensam för alltid så just nu är jag inte så pigg på att aktivt leta heller. Bra reaktion va? ^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
146 070
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 846
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 458
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 963
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka