Det borde väl gå bra.
Jag släpar med min bästis på sånt.
Tycker också det..
Hennes pappa trodde tidigare att vi faktiskt var ihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde väl gå bra.
Tycker också det..
Hennes pappa trodde tidigare att vi faktiskt var ihop![]()
När jag var på riksmötets öppnande kunde man bjuda med en "nära anhörig" på kvällskonserten, jag tog med mig min mormors barndomsvänBlir så trött.. i December fyller företaget jag städar hos 35 år. På inbjudan står det: ta med din respektive..
Min bästis ska gifta sig (om ett år visserligen) och jag är bjuden + 1.
Ska dock fråga om jag får ta med mig bästis på jobbfesten kanske.. för att inte känna mig helt ensam..
Men hallå! Du kan ju inte räkna med att alla slutar skriva! Om hon skrev ett längre trevligt svar kanske det är så att hon blev intresserad av dig.Matchade med en tjej som otroligt nog bor i samma stad som mig. Typ, 1km ifrån. Trodde inte att jag skulle matcha eller att hon skulle svara överhuvudtaget. Hon ser ju mer eller mindre ut som en modell. Men det gjorde jag och hon skrev ett längre , trevligt svar.
Aja, vågar inte hoppas på nåt iaf. Hon lär ju sluta skriva som så många brukar göra.
Men jag är i chocktillstånd. Hur hände detta liksom ?
Kikar på en tv-serie istället
![]()
Det borde väl gå bra.
Jag håller med, eller så märker hon hur skeptisk du är och hur du förväntar dig att ingen vill prata med dig, kvinnor har för många matchningar med andra killar och har inte tid med dig, eller så märker hon hur du tror att längden blir en big deal osv.Men hallå! Du kan ju inte räkna med att alla slutar skriva! Om hon skrev ett längre trevligt svar kanske det är så att hon blev intresserad av dig.
Matchade med en tjej som otroligt nog bor i samma stad som mig. Typ, 1km ifrån. Trodde inte att jag skulle matcha eller att hon skulle svara överhuvudtaget. Hon ser ju mer eller mindre ut som en modell. Men det gjorde jag och hon skrev ett längre , trevligt svar.
Aja, vågar inte hoppas på nåt iaf. Hon lär ju sluta skriva som så många brukar göra.
Men jag är i chocktillstånd. Hur hände detta liksom ?
Kikar på en tv-serie istället
![]()
Jag verkar också vara sämst på att dejta flera. Att det ska vara så svårt?Jag suger verkligen på att dubbeldejtaBra @Bison frisk stöttar mig på messenger o säger hur jag ska göra
Sjukt irriterande också att jag har så mkt annat att det tar sådan tiiiiiid att hinna ses lite fler gånger o förhoppningsvis åtm komma fram till något vad det nu än skulle bli. Ska träffa Nr 2 på lördag och Hästkillen på söndag. Sjukt nyfiken på Nr 2, riktigt härlig människa och Hästkillen har hittills varit en perfect match på alla punkter, vi pratar massor på Tinder.
Haha jag känner igen taktiken. Men är du säker på att du inte ska utforska om kk-relationen kan utvecklas då?Tror jag börjar få lite känslor för min KK.. INTE brahär ska jobbas på att hitta någon annan att fokusera mer på
![]()
Det kan den inte, han är i ett öppet förhållande och är förlovad :/Haha jag känner igen taktiken. Men är du säker på att du inte ska utforska om kk-relationen kan utvecklas då?
Aj då, du kanske skrivit det tidigare men jag har missat.Det kan den inte, han är i ett öppet förhållande och är förlovad :/
Inte lätt att hålla reda på alla härAj då, du kanske skrivit det tidigare men jag har missat.
Då håller jag med om taktiken.
Tror jag börjar få lite känslor för min KK.. INTE brahär ska jobbas på att hitta någon annan att fokusera mer på
![]()
Haha jag känner igen taktiken.
"Why is all the good men either taken or gay?"![]()
Kan inte leta nedåt i åldrarna, då är det risk för barnarov..Det är sen gammalt! Själv börjar jag leta mig nedåt i åldrarna som ny strategi![]()
Kan inte leta nedåt i åldrarna, då är det risk för barnarov..![]()
Jag är 25 och pendlar mellan inställningar på 23-35 men oftast 25-35. Att ha inställning på 23 ger nästan aldrig någonting då jag aldrig hittar något, för mig, intressant. Idealet för mig ligger väll runt 27-30 då jag behöver någon som är mer stabil, även om jag förstår att det är otroligt individuellt.Haha jaså, hur långt ner letar du i dagsläget?
Jag är 29 och har alltid haft Tinder-inställningen min egen ålder upp till 35. Inte för att killar över 35 är för gamla, den gifta mannen jag nämnde förra veckan är 43. Däremot tycker jag mig tyvärr ha svårt att hitta män med schysst kvinnosyn kring 40-års åldern. Jag skulle bli hemskt glad om någon är på Buke kunde sabba den tesen för mig?
Nu har jag dragit ner inställningen till 27 och har sett massa nya intressanta matchningarBland annat en som bor på gångavstånd och har insisterat på att ses hela veckan
![]()