@gul_zebra Vilka nötter det finns alltså
Min dejt hade som sista rad att gillade man SD eller saknade humor fick man gärna swipea vänster. Min öppningsreplik var att jag ogillade SD. Jätteskönt att ha det avklarat först!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men eller hur! Säga vad man vill om SD men de är bra på det viset iaf@gul_zebra Vilka nötter det finns alltsåMin dejt hade som sista rad att gillade man SD eller saknade humor fick man gärna swipea vänster. Min öppningsreplik var att jag ogillade SD. Jätteskönt att ha det avklarat först!
Men eller hur! Säga vad man vill om SD men de är bra på det viset iaf
Här kom en till surpuppa med klagomål idag. De gör ett bra jobb i att bekräfta precis hur otändande de är![]()
Så, sitter du nu alltså och talar för alla SDare? Det var värst. Måste ha inbillat mig alla stackare som kränkts för att jag inte vill ligga med de. Precis som att jag inbillat mig tiggarna som sitter här uppe året runt, vad nu det har med saken att göra.Det roliga är att ni verkligen tror att vi är ledsna över att vi missar lättkränkta människor som lever i nån alternativ verklighet..
Tvärtom så är det befriande att slippa stå ut med "stackars icke flyktingar som måste flygas hem igen för de vägrar lämna sverige"
Fördelen med vintern är att nu tar de flesta tiggarna/skogslevare jullov och åker hem då det är för kallt i sverige...
Det roliga är att ni verkligen tror att vi är ledsna över att vi missar lättkränkta människor som lever i nån alternativ verklighet..
Tvärtom så är det befriande att slippa stå ut med "stackars icke flyktingar som måste flygas hem igen för de vägrar lämna sverige"
Fördelen med vintern är att nu tar de flesta tiggarna/skogslevare jullov och åker hem då det är för kallt i sverige...
Så, sitter du nu alltså och talar för alla SDare? Det var värst. Måste ha inbillat mig alla stackare som kränkts för att jag inte vill ligga med de. Precis som att jag inbillat mig tiggarna som sitter här uppe året runt, vad nu det har med saken att göra.
Join the clubJag väntar fortfarande på att stöta på en Sverigedemokrat som inte lever upp till min bild av dem. Det har inte hänt hittills, och tydligen inte i den här tråden heller.
Man borde byta parti för att lyckas bättre på tinder?Konstigt, jag har inte mött en enda SD tjej. Bara positivt för mig men killar borde snar fatta att de hejar på fel lag.
är det verkligen bättre? skulle inte klara av att vara med en SD sympatisör. Har släktingar som satt i läger och deras syn på världen smakar lite för mycket unket.Man borde byta parti för att lyckas bättre på tinder?![]()
Det roliga är att ni verkligen tror att vi är ledsna över att vi missar lättkränkta människor som lever i nån alternativ verklighet..
Meetup är väl bara gruppaktiviteter. Man träffas och gör saker tillsammans, träffar nya personer. Det är inte en dejtingapp.Laddade ned MeetUp men antingen finns det ingen annan som är aktiv här, eller så har jag gjort fel/laddat ned fel app. Det verkar som att jag bara kan se gruppaktiviteter men inga enskilda användare?