Dejtingtråden del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Råkar ni tjej ut för likande savr fån killar på dejting sidor?
"Hallå. Jag är mycket glad att du skriver till mig. Jag vill träffa dig och skriva till mig på min email adress: ***********@gmail.com. Jag skriver dig ett brev. Det är lättare för mig att kommunicera med dig via e-post. Jag skickar dig mina bilder."

det enda som ändrar sig är eposten. och om man svarar får man ganska lättklädda bilder.
Ett skolexempel på varningstecken.

Jag har råkat ut för det en gång att en ville kommunicera via e-post men då hade jag redan fått dåliga vibbar av annan anledning.
 
Här i tråden verkar det hända en del :).

Nu har jag varit på andra dejt med en från tinder. Första dejten va superhärlig. Vi klickade och hade kul. Efter det messa och snackade vi en del, men sen kom andra dejten. Vi hade trevligt och spela biljard, men kemin va borta. (Han va väldigt trött).
Först tänkte jag agera som jag alltid gör, dvs. inte ses igen. Snacka sen med brorsan och tänker ge det en chans till. Det kan ju räcka med att en har en dålig/trött dag och det påverkar båda på dejten. Då blir det såklart ingen kemi.

Sedan har jag varit för upptagen för att träffa min kk så nu är det dags. Det som gör mig lite tveksam är att han skrev att han ser fram emot att träffas för han har drömt om min sexiga "kroppsdel"...
Min reaktion är bara :yuck:. Så trött på att bli objektifierad av män! Jag är inte en kroppsdel! Vet inte om jag ska svara något eller inte. Hur svarar på ett sånt meddelande?

Jag har sagt ifrån till killar tidigare när de blir besatta av någon kroppsdel på mig. Att jag inte uppskattar det. Så jag kanske ska ta upp det med honom också när vi ses.
 
Det som gör mig lite tveksam är att han skrev att han ser fram emot att träffas för han har drömt om min sexiga "kroppsdel"...
Min reaktion är bara :yuck:. Så trött på att bli objektifierad av män! Jag är inte en kroppsdel! Vet inte om jag ska svara något eller inte. Hur svarar på ett sånt meddelande?

Fast en kk har man ju mest för sexets skull och att det då blir mest fokus på sånt är ju inte så märkligt. Kan jag tycka.

Jag brukar svara "tack, den fyller sin funktion"
 
Fast en kk har man ju mest för sexets skull och att det då blir mest fokus på sånt är ju inte så märkligt. Kan jag tycka.

Jag brukar svara "tack, den fyller sin funktion"

Absolut! För mig skulle det dock vara skillnad om han skrev att han drömt om min sexiga kropp eller liknande. Det som stör mig är att han bara skriver om en kroppsdel. Jag tycker de flesta killar jag legat med blir besatta av den kroppsdelen och jag/resten finns inte typ. För mig känns det väldigt underligt.
 
Absolut! För mig skulle det dock vara skillnad om han skrev att han drömt om min sexiga kropp eller liknande. Det som stör mig är att han bara skriver om en kroppsdel. Jag tycker de flesta killar jag legat med blir besatta av den kroppsdelen och jag/resten finns inte typ. För mig känns det väldigt underligt.
Det är väl ändå att tolka det onödigt negativt, se det som att du har en vacke, fin, sexig X istället.
 
Jag var ju på date med "pappan" som inte hade sagt något om att han hade barn... Han fortsatte att visa ganska oskön inställning till dem så det blev inget mer än en date. Skickade ett sms där jag skrev att han kanske också uppfattade att det inte skulle bli något mer men jag skriver det så slipper han fundera över vad jag känner. Hade faktiskt önskat att jag sluppit svar. Det visade sig att han tyckte att vi haft jättetrevligt och att han skulle velat träffa mig igen. Får nog jobba på det där med vad jag signalerar... :banghead:
Ibland spelar det ingen roll vilka "signaler" man sänder ut om mottagaren inte förmår ta emot dom eller tolka dom rätt. Uppenbarligen har han noll koll, skönt att slippa träffa honom igen antar jag.
 
Råkar ni tjej ut för likande savr fån killar på dejting sidor?
"Hallå. Jag är mycket glad att du skriver till mig. Jag vill träffa dig och skriva till mig på min email adress: ***********@gmail.com. Jag skriver dig ett brev. Det är lättare för mig att kommunicera med dig via e-post. Jag skickar dig mina bilder."

det enda som ändrar sig är eposten. och om man svarar får man ganska lättklädda bilder.
Jag får sådana till min mail, diverse lättklädda kvinnor som suktar efter mig. Vi har haft problem på jobbet med att det skickas dylika mail någon bot hade väll hittat oss. Nu verkar de på it fått ordning på det vilket är skönt så man slipper få diverse bilder på nakna kvinnor i jobbmailen.
 
Absolut! För mig skulle det dock vara skillnad om han skrev att han drömt om min sexiga kropp eller liknande. Det som stör mig är att han bara skriver om en kroppsdel. Jag tycker de flesta killar jag legat med blir besatta av den kroppsdelen och jag/resten finns inte typ. För mig känns det väldigt underligt.
Jag skulle också ha reagerat som du, dvs :yuck: Jag vill inte bli reducerad till en kroppsdel. En person som de facto uppfattar mig som ett köttstycke skulle jag inte vilja träffa igen.
 
Dagens märkligaste.
Blir addad av en kille på snap, han skriver och frågar vem jag är. Det visar sig att han missat en bokstav och lagt till fel person :p
Vi fortsätter skriva lite och han bor 5 mil bort och jobbar som lokförare på ett annat bolag :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 939
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
552
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
60 892
Senast: Bonita4
·
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
29 225
Senast: skerper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp