Låter som en god idé!Jag tycker inte riktigt att jag varit lika god mot honom som han är mot mig. Men tänkte kanske rycka upp mig och ändra lite på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som en god idé!Jag tycker inte riktigt att jag varit lika god mot honom som han är mot mig. Men tänkte kanske rycka upp mig och ändra lite på det.
”Vad står det i din presentationstext?
Det är väl bara träffas och ta en öl och så ter det sig nog naturligt från det. Ingen mening att hoppa händelserna i förväg och bygga upp stora förväntningar. Jag tror det löser sigJag känner mig lite ute på djupt vatten här. Amerikanen vill träffas. Han vill ha en kk vilket passar mig fint. Men hur gör man första gången? Träffas på en öl på en publik plats? Jag känner mig lite frestad att boka ett hotellrum direkt... Men det blir ju lite jobbigt om någon av oss ångrar sig i sista sekund. Å andra sidan kommer det också bli lite jobbigt om man direkt känner att öl är slöseri med tid och man vill hoppa isäng direkt. Hur har ni gjort när ni träffat någon på de premisserna?
Tidigare kk och ons har jag träffat på fester eller krogen. Så jag har noll erfarenhet av detta.
Jag känner mig lite ute på djupt vatten här. Amerikanen vill träffas. Han vill ha en kk vilket passar mig fint. Men hur gör man första gången? Träffas på en öl på en publik plats? Jag känner mig lite frestad att boka ett hotellrum direkt... Men det blir ju lite jobbigt om någon av oss ångrar sig i sista sekund. Å andra sidan kommer det också bli lite jobbigt om man direkt känner att öl är slöseri med tid och man vill hoppa isäng direkt. Hur har ni gjort när ni träffat någon på de premisserna?
Tidigare kk och ons har jag träffat på fester eller krogen. Så jag har noll erfarenhet av detta.
Han säger att vi gör som jag vill dvs har inget behov av att lära känna först och det har väl inte jag heller. Men man vet ju inte vad det är för folk som sitter bakom skärmen. Så det är lite mer en säkerhetsgrej att träffa på publik plats först.Men varför har du så bråttom?
De jag träffat för uttalad kk relation har jag ändå velat känna in lite grann i verkligheten även om vi haft massor av sms-kontakt innan. Typ samma som en vanlig dejt, gå en promenad eller ta ett glas ihop.
Fast du har kanske inte samma behov som jag av att hänga lite med människan och känna om jag vill ligga eller ej. Men fråga annars personen i fråga hur han tycker ert första möte ska vara![]()
Han säger att vi gör som jag vill dvs har inget behov av att lära känna först och det har väl inte jag heller. Men man vet ju inte vad det är för folk som sitter bakom skärmen. Så det är lite mer en säkerhetsgrej att träffa på publik plats först.
Bråttom har jag för att jag har levt i celibat i 2,5 år...
Jag känner mig lite ute på djupt vatten här. Amerikanen vill träffas. Han vill ha en kk vilket passar mig fint. Men hur gör man första gången? Träffas på en öl på en publik plats? Jag känner mig lite frestad att boka ett hotellrum direkt... Men det blir ju lite jobbigt om någon av oss ångrar sig i sista sekund. Å andra sidan kommer det också bli lite jobbigt om man direkt känner att öl är slöseri med tid och man vill hoppa isäng direkt. Hur har ni gjort när ni träffat någon på de premisserna?
Nej du har inte misstolkat. Jag har haft ons som jag har typ dansat med en stund och sen gått hem till och haft sex. Jag tycker inte det är konstigt att leka med tanken.Har du swipat på en kille på tinder som har swipat höger på en landskapsbild och nu ska ni träffas direkt på ett hotellrum och ha sex ?
Eller har jag misstolkat nåt ?
Hur menar du kolla upp jävligt noga? Kollar du upp ragg från krogen också? Eller är det fler dårar på tinder än på krogen?På de grunderna hade inte ens jag setts för att ligga direkt.
Skulle aldrig heller boka hotellrum
Hade träffat honom på publik plats efter att ha kollat upp honom jävligt noga innan.
Hur menar du kolla upp jävligt noga? Kollar du upp ragg från krogen också? Eller är det fler dårar på tinder än på krogen?
Hur menar du kolla upp jävligt noga? Kollar du upp ragg från krogen också? Eller är det fler dårar på tinder än på krogen?
Nej om man inte går hem med krogragg så är det förstås ett stort steg. Jag tänker att det är ett mindre steg att typ äta middag ihop och sen gå upp på hotellrummet om tycke uppstår sas. Jag litar mer på mitt omdöme som nykter.Jag går inte hem med krogragg faktiskt.
Ja, jag vill veta att människan är den han utger sig för att vara.
Nej om man inte går hem med krogragg så är det förstås ett stort steg. Jag tänker att det är ett mindre steg att typ äta middag ihop och sen gå upp på hotellrummet om tycke uppstår sas. Jag litar mer på mitt omdöme som nykter.
I de kretsar jag umgicks i tidigare så var det helt normalt att gå hem med någon man nyss träffat. Men det är några år sedan, folk är kanske försiktigare nu?
Åh jag började tro att jag var extremt promiskuös. Skönt det finns fleraMin senaste kk (storsnarkaren) träffade jag första gången hemma hos mig, en kvälloch japp sex blev det redan första kvällen. Jag överlevde och vi sågs rätt många gånger efter det. Urmysig man, helt klart men han snarkade ju värre än ett tröskverk från 1800 kallt
och ville gärna sova över..
Åh jag började tro att jag var extremt promiskuös. Skönt det finns flera![]()