Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fest med mina gamla kollegor imorgon! Plus min bästis och en kompis till en kollega.

Kan nog bli nånting med kompisen!
Skrev att det inte kommer några snygga singeltjejer, då svarade han att han minsann visste en :D
Sen bjöd han med mig på långfärdsskridskor på söndag....

Tänker knappt på E alls och saknar honom inte förutom sexet...
 
Så roligt att läsa ikapp lite hur det går för er med ert dejtande. Har hänt mycket vad jag förstått. :)
Själv har jag legat rejält på latsidan, misstänker skarpt att vintern har ett finger med i spelet och lite andra faktorer då jag mest känner att jag inte orkar ta tag i något just nu.
Filurar lite på om det är värt att ta upp igen, går eventuellt i lite flytt-tankar, men de blir inte aktuella förrän nästa år i så fall. Jag minns inte om jag berättade att jag helt lagt TK på is, träffar honom genom jobbet och tänker inte ge mig in på något mer, känns som det kan vara bättre med någon jag inte träffar genom jobbet på typ daglig basis.
Nåväl, våren kommer väl snart och kanske kommer lite vårkänslor i kärleksväg på det, vem vet? :p
 
Köpenhamn är på dejt, hon är skitsnygg och han skriver att hon är jättetrevlig. Fortfarande noll svartsjuka. Jag borde verkligen provat den här förhållandeformen tidigare...

Vinkillen har hört av sig. Jag saknar faktiskt honom lite. Borde få till en träff där...
 
snackat med Ö igen idag, han jobbar denna helgen med så ingen dejt. Får se om det blir nåt mer, det känns som att han kanske vill träffas igen men det känns också som att det kommer rinna ut i sanden om det inte går att få till nåt snart. Han sa dock redan när vi träffades förra gången att just nu jobbade han väldigt mycket, vi snackade en kväll då han va på kontoret efter 20 på kvällen
 
Så roligt att läsa ikapp lite hur det går för er med ert dejtande. Har hänt mycket vad jag förstått. :)

Nåväl, våren kommer väl snart och kanske kommer lite vårkänslor i kärleksväg på det, vem vet? :p

Hej där! Jag har noterat att du inte synts till här och tänkt på dig! Vet inte om du läste det, men jag har gått ur den där klubben vi båda var med i... :D:angel: Kan varmt rekommendera leksaken jag köpte om du vill ha tips :idea::o.

Köpenhamn är på dejt, hon är skitsnygg och han skriver att hon är jättetrevlig. Fortfarande noll svartsjuka. Jag borde verkligen provat den här förhållandeformen tidigare...

Vinkillen har hört av sig. Jag saknar faktiskt honom lite. Borde få till en träff där...

Så intressant att läsa om din förhållandeform tycker jag! Jag förstod inte riktigt tidigare hur du dejtade eller vad man ska säga... men jätteintressant!

snackat med Ö igen idag, han jobbar denna helgen med så ingen dejt. Får se om det blir nåt mer, det känns som att han kanske vill träffas igen men det känns också som att det kommer rinna ut i sanden om det inte går att få till nåt snart. Han sa dock redan när vi träffades förra gången att just nu jobbade han väldigt mycket, vi snackade en kväll då han va på kontoret efter 20 på kvällen

Hoppas att det blir något! :heart


---------------------------------

Jaha och jag då?

Ikväll har jag träffat DY :). Vi åt på restaurang och han är jättegullig och trevlig. Vi var i hans stad, men jag hade tänkt mig restaurang och promenad, men han bjöd hem mig till sig där vi satt i soffan och pratade tills han skjutsade mig till tåget. Vi benade ut lite vad vi har för likheter och olikheter osv. En jättetrevlig kväll, men utan kroppskontakt. Jag skickade ett tack för ikväll-sms efteråt, mest för att höra vad jag skulle sätta över sen för maten, vilket han då skrev att han bjöd på :):heart. Jag skrev tack (är dock liite osäker på om det kom fram, tyckte inte jag såg någon leveransrapport, som jag brukar få, SUCK, men det borde ha kommit fram) och sen dess har vi inte hörts...

Så jaha?! Är han intresserad eller inte? Inga initiativ till kroppskontakt, men det har iofs jag inte heller tagit så... Och vad gör jag? Väntar, skriver? Haha, härliga jobbiga vånda...:p:D
 
Hej där! Jag har noterat att du inte synts till här och tänkt på dig! Vet inte om du läste det, men jag har gått ur den där klubben vi båda var med i... :D:angel: Kan varmt rekommendera leksaken jag köpte om du vill ha tips :idea::o.



Så intressant att läsa om din förhållandeform tycker jag! Jag förstod inte riktigt tidigare hur du dejtade eller vad man ska säga... men jätteintressant!



Hoppas att det blir något! :heart


---------------------------------

Jaha och jag då?

Ikväll har jag träffat DY :). Vi åt på restaurang och han är jättegullig och trevlig. Vi var i hans stad, men jag hade tänkt mig restaurang och promenad, men han bjöd hem mig till sig där vi satt i soffan och pratade tills han skjutsade mig till tåget. Vi benade ut lite vad vi har för likheter och olikheter osv. En jättetrevlig kväll, men utan kroppskontakt. Jag skickade ett tack för ikväll-sms efteråt, mest för att höra vad jag skulle sätta över sen för maten, vilket han då skrev att han bjöd på :):heart. Jag skrev tack (är dock liite osäker på om det kom fram, tyckte inte jag såg någon leveransrapport, som jag brukar få, SUCK, men det borde ha kommit fram) och sen dess har vi inte hörts...

Så jaha?! Är han intresserad eller inte? Inga initiativ till kroppskontakt, men det har iofs jag inte heller tagit så... Och vad gör jag? Väntar, skriver? Haha, härliga jobbiga vånda...:p:D
Vad händer om du byter fokus? Och tänker "Vad vill jag? Är Jag intresserad?" och utgår och agerar utifrån det?
 
Hej där! Jag har noterat att du inte synts till här och tänkt på dig! Vet inte om du läste det, men jag har gått ur den där klubben vi båda var med i... :D:angel: Kan varmt rekommendera leksaken jag köpte om du vill ha tips :idea::o.



Så intressant att läsa om din förhållandeform tycker jag! Jag förstod inte riktigt tidigare hur du dejtade eller vad man ska säga... men jätteintressant!



Hoppas att det blir något! :heart


---------------------------------

Jaha och jag då?

Ikväll har jag träffat DY :). Vi åt på restaurang och han är jättegullig och trevlig. Vi var i hans stad, men jag hade tänkt mig restaurang och promenad, men han bjöd hem mig till sig där vi satt i soffan och pratade tills han skjutsade mig till tåget. Vi benade ut lite vad vi har för likheter och olikheter osv. En jättetrevlig kväll, men utan kroppskontakt. Jag skickade ett tack för ikväll-sms efteråt, mest för att höra vad jag skulle sätta över sen för maten, vilket han då skrev att han bjöd på :):heart. Jag skrev tack (är dock liite osäker på om det kom fram, tyckte inte jag såg någon leveransrapport, som jag brukar få, SUCK, men det borde ha kommit fram) och sen dess har vi inte hörts...

Så jaha?! Är han intresserad eller inte? Inga initiativ till kroppskontakt, men det har iofs jag inte heller tagit så... Och vad gör jag? Väntar, skriver? Haha, härliga jobbiga vånda...:p:D

Är du intresserad, så hör av dig!
 
Ingen kroppskontakt som i ingen kram när ni sågs och skiljde er åt? :o

Jo, kramades när vi sågs och skiljdes åt gjorde vi, fast rätt hastigt. Inget mer än så. Jag har kanske alldeles för bråttom?

@strawberrysylt jsg är sån som inte orkar ”spela spel”. Så vill du höra av dig, gör det. Vill du veta vad han känner, antingen försök initiera kroppskontakt på nästa dejt och se hur han svarar eller fråga :)

Nej, alltså jag vill inte heller "spela spel", men samtidigt så vet jag att jag själv är sån att jag kan gå från att vara intresserad till ointresserad om någon är för på med att höra av sig för snabbt/för mycket och så. Tror inte jag är ensam om det.
Jo, jag tänkte det. Blir det en tredje dejt får jag väl ta initiativ och så får det bära eller brista.

Vad händer om du byter fokus? Och tänker "Vad vill jag? Är Jag intresserad?" och utgår och agerar utifrån det?

Det här tänkte jag på själv sent igår också faktiskt! Att det är vad jag egentligen ska fråga mig. Alltså, jag är intresserad. Jag känner inte sådär 170% nu kör vi liksom, men att jag gärna ses igen och ja, som sagt att jag gärna hade velat prova hur han är att kyssas med...

Är du intresserad, så hör av dig!

:)

---
Alltså när jag läser era kloka svar (tack!) blir jag så förvirrad över mig själv. Det känns som om jag går runt i samma beteendecirklar och det beteendet är konstigt eftersom;

- Jag gillar ju egentligen den här fasen bäst! Den innan man riktigt vet någonting, men tror att den andra är intresserad...! Jag behöver inte alls ha bråttom, men samtidigt får jag så himla bråttom och vill veta nu?! Bekräftelsesökande? Trodde jag var over det faktiskt...

Och jag menar, han verkar ju intresserad, annars bjuder man väl inte på mat och kaffe och bjuder hem nån till sig istället för att t ex bara ta en promenad?

Heja mig haha.
 
Jo, kramades när vi sågs och skiljdes åt gjorde vi, fast rätt hastigt. Inget mer än så. Jag har kanske alldeles för bråttom?



Nej, alltså jag vill inte heller "spela spel", men samtidigt så vet jag att jag själv är sån att jag kan gå från att vara intresserad till ointresserad om någon är för på med att höra av sig för snabbt/för mycket och så. Tror inte jag är ensam om det.
Jo, jag tänkte det. Blir det en tredje dejt får jag väl ta initiativ och så får det bära eller brista.



Det här tänkte jag på själv sent igår också faktiskt! Att det är vad jag egentligen ska fråga mig. Alltså, jag är intresserad. Jag känner inte sådär 170% nu kör vi liksom, men att jag gärna ses igen och ja, som sagt att jag gärna hade velat prova hur han är att kyssas med...



:)

---
Alltså när jag läser era kloka svar (tack!) blir jag så förvirrad över mig själv. Det känns som om jag går runt i samma beteendecirklar och det beteendet är konstigt eftersom;

- Jag gillar ju egentligen den här fasen bäst! Den innan man riktigt vet någonting, men tror att den andra är intresserad...! Jag behöver inte alls ha bråttom, men samtidigt får jag så himla bråttom och vill veta nu?! Bekräftelsesökande? Trodde jag var over det faktiskt...

Och jag menar, han verkar ju intresserad, annars bjuder man väl inte på mat och kaffe och bjuder hem nån till sig istället för att t ex bara ta en promenad?

Heja mig haha.

Jag tänker så här att om man blir ointresserad av en person enbart för att den hör av sig snabbt/ofta så beror det nog mer på att man inte var så jätteintresserad från början än själva faktumet att personen hör av sig snabbt eller ofta. Om jag tänker tillbaka på alla dom gånger då jag varit kär i någon så har jag enbart uppskattat om personen hör av sig mycket. Samma gäller för de flesta i min umgängeskrets. Är det någon man verkligen gillar, så blir man oftast bara jätteglad av kontakt med den personen.

Dom gånger då jag tappat intresset när någon varit ”för på” har det gällt personer som jag kanske inte tyckt så jättemycket om ändå, när jag tänker efter.

Självklart finns det säkert någon som inte fungerar så här men jag tycker det är värt att fundera på. Vill du höra av dig, så gör det. Du behöver ju liksom inte fria i nästa sms utan kan helt enkelt skriva att du uppskattade eran dejt och att du är nyfiken på att lära känna honom lite mer :)
 
Det finns dom som är betydligt mer på om man säger så.
För ett tag sen matchade jag med en tjej på Tinder på eftermiddagen, skrev rätt mycket med varandra, och framåt kvällen så skulle jag duscha och var ifrån telefonen i 15(!) minuter, och när jag kom ut ur duschen hade jag över 20 olästa meddelanden från henne O_o

Det blev inget mer där om man säger så.
 
Det finns dom som är betydligt mer på om man säger så.
För ett tag sen matchade jag med en tjej på Tinder på eftermiddagen, skrev rätt mycket med varandra, och framåt kvällen så skulle jag duscha och var ifrån telefonen i 15(!) minuter, och när jag kom ut ur duschen hade jag över 20 olästa meddelanden från henne O_o

Det blev inget mer där om man säger så.

Haha men fy!
 
Nu är jag på väg för att möta upp F och dra iväg över helgen och bo på hotell. Känns fint! Men vad som händer med oss känns osäkert. Relationens intensitet har sjunkit rejält, vi messar varann nån gång varannan dag typ, ingen kommer sig för att ringa den andra. Det känns som att det är ett ömsesidigt backande vilket jag tycker känns skönt, jag stressar inte upp mig så mycket över läget. Vi har inte pratat om det och jag har inte tänkt ägna helgen åt att gå och vänta på läge för "Ett snack", utan vi hänger så får vi väl se.
 
Hej där! Jag har noterat att du inte synts till här och tänkt på dig! Vet inte om du läste det, men jag har gått ur den där klubben vi båda var med i... :D:angel: Kan varmt rekommendera leksaken jag köpte om du vill ha tips :idea::o.
Ja, det har varit lite fullt upp med det verkliga livet så fick bli en liten paus från buke.
Jag tror fortfarande jag har fliken öppen med den där leksaken, sen jag fick förslaget på buke. Dock ej köpt den än, velepotta som jag är, hahahaha.

Kul att vara tillbaka med lite ny energi, kanske kommer ta tag i dejtandet nästa år, detta året orkar jag bara inte. Så följer er här istället. :D
 
Vilken kväll!
Kollegan stötte järnet på mig som vanligt :D
E:s pappa kom, men E hade inte pratat med honom alls.

Jag hånglade med kollegans kompis, vi kan kalla han muskelmannen.
Utgång.
Jag fick inte vara kvar, muskelmannen erbjöd sig att följa mig hem, och sen gå tillbaka ut?? Eh, nej.

Våldgästade bästis och sov på hennes soffa :D
 
Vilken kväll!
Kollegan stötte järnet på mig som vanligt :D
E:s pappa kom, men E hade inte pratat med honom alls.

Jag hånglade med kollegans kompis, vi kan kalla han muskelmannen.
Utgång.
Jag fick inte vara kvar, muskelmannen erbjöd sig att följa mig hem, och sen gå tillbaka ut?? Eh, nej.

Våldgästade bästis och sov på hennes soffa :D
För full pepp? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
482
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp