Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åtminstone jag avvaktar med att berätta för släkten tills man är uttalat tillsammans med personen i fråga, absolut inte under dejting-stadiet.

Här är det rätt så dött på dejting-fronten, skriver lite med en tjej sedan någon vecka tillbaka som bor drygt 10 mil bort som verkar vettig, men vi har inte träffats ännu. Hade nog nästan hellre träffat en kk som bor nära just nu känns det som. Kravlöst hänga nån kväll i veckan och kolla på film och mysa, typ.
Jag tänker att det beror på vilken relation man har till sin familj och släkt. Pappa har vetat sedan dag 1 i princip. Han vet också om att jag träffar andra, men att Köpenhamn är den jag är förälskad i. Nu har de träffats också. Mina syskon vet, men inte mamma. Överväger att säga något nästa gång vi ses, blir lite konstigt att jag kommer med undanflykter när jag ska träffa honom.
 
Åkte ner till L igår eftermiddag. Tittade alla avsnitt av torka aldrig tårar utan handskar på vägen ner. Sämsta uppladdningen ever, mådde så dåligt när jag kom fram 😭

Men det blev en bra kväll. Jag släppte amla tankar, funderingar och bara njöt av tiden med honom.
Vi har så galet roligt tillsammans, bra sex och allt känns så himla bra.

Han sa att vi kan ha som mål och gifta oss om det skulle göra att det känns bättre för mig.
Jag blev så himla förvånad. Han är helt emot äktenskap och har aldrig ens funderat på det men hans kärlek till mig är så stark.
Jag har ju varit gift och det är inget mål jag har men tyckte ändå det var fint att han omvärderat det helt för mig.
 
Åkte ner till L igår eftermiddag. Tittade alla avsnitt av torka aldrig tårar utan handskar på vägen ner. Sämsta uppladdningen ever, mådde så dåligt när jag kom fram 😭

Men det blev en bra kväll. Jag släppte amla tankar, funderingar och bara njöt av tiden med honom.
Vi har så galet roligt tillsammans, bra sex och allt känns så himla bra.

Han sa att vi kan ha som mål och gifta oss om det skulle göra att det känns bättre för mig.
Jag blev så himla förvånad. Han är helt emot äktenskap och har aldrig ens funderat på det men hans kärlek till mig är så stark.
Jag har ju varit gift och det är inget mål jag har men tyckte ändå det var fint att han omvärderat det helt för mig.
När börjar han bygga terrängbanan? :D

Jag har flera gånger skämtat med vår stallägare om att anlägga terrängbana i en av hagarna, och han har bara skakat på huvudet. Så för ett par år sedan blev han ihop med en fälttävlansryttare tillika -tränare, och gissa vad han håller på att bygga!? :up:
 
På fredag ska jag träffa Nya igen. Jag har meddelat att vi bara ska dricka kaffe och prata så det blir ett bra tillfälle att gå igenom allt.

Till helgen blir det faktiskt Köpenhamn igen. Han ska jobba och jag måste plugga men vi får ta med lite vardagsliv när vi ses helt enkelt.

Pratar med en tjej till på tinder men blir inte riktigt klok på vad hon är ute efter? Fast hon verkar trevlig och har vettiga åsikter så det är ett helt okej tidsfördriv att prata med henne om inte annat :)
 
Just hemkommen från militären. Oj så trevligt det var :D
Kändes mer lättsamt nu, kanske för att vi setts oftare?

Men är fortfarande fascinerad att man kan veta så lite om en person som man träffat så länge..

Passade på att hänga E:s skål på dörren nu när jag äntligen fick tillgång till koden..
 
Jag och JS sov hos varandra alla nätter i helgen. Mysigt! Mycket hångel och sex.
Nu kan vi inte ses förrän 28e.

Jag är fortfarande velig och lite avvaktande men mer positiv än innan. Han är supergullig. Lite för gullig och för lite slängd i käften ibland för att passa med mig kanske. Vi får se.
 
Tänkte att jag behöver hitta nåt annat än han jag dejtar eftersom det fortfarande, efter sju månader, är väldigt oklart. Hittar världens trevligaste karl på HP. Snygg också...vi fikade i söndags kväll - kände jag nåt....näää....hatar mig själv just nu 😒
 
Förresten! Han har bjudit med mig på konsert den 28e. Jag är inte på sånt. Vad har jag på mig då? Ska man vara uppklädd nåt eller bara vanlig? Hjälp!
 
Behövde hundvakt för att kunna åka till Köpenhamn så kläckte ur mig till mamma att jag mött en ny. ”Ja det kan jag tro” sa hon med samma tonfall som man också säger ”men va fan...” och efter det kom en lång harang om att jag kommer bli utbränd och att jag måste ta hand om mig och sonen istället för att träffa andra. Suck alltså. Den människan kan verkligen se det negativa i allt...
 
Behövde hundvakt för att kunna åka till Köpenhamn så kläckte ur mig till mamma att jag mött en ny. ”Ja det kan jag tro” sa hon med samma tonfall som man också säger ”men va fan...” och efter det kom en lång harang om att jag kommer bli utbränd och att jag måste ta hand om mig och sonen istället för att träffa andra. Suck alltså. Den människan kan verkligen se det negativa i allt...
Men vad tråkigt.
 
Jag har lagt dejtingeb åt sidan nu, varit inlagd på psyk för min depression i nästan en vecka. Så allt är allmänt kaos nu, så får bli stabilt igen innan jag träffar någon ny.
 
Skulle träffat L på rasten idag. Men så läste jag en kompis status på fb som triggade mina negativa tankar och ställde in.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
725
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 190
Svar
1 567
· Visningar
159 129
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp