Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja verkligen. Jag borde ha sagt något redan då, men jag är så himla pantad när det gäller sånt där! Och nu vill jag bara försvinna. Det visade sig vara ett armband i guldaktig metall med massa stenar i. Måste lämna tillbaka det men gud vad det här kommer att bli awkward. Jag kommer ju inte kunna undvika att fundera på om jag är för trevlig mot folk hela tiden :down: Vill inte ens gå ner och fika i personalrummet. Jag är verkligen sämst på sånt här. Suck.
Lämna bara tillbaka den och säg att du inte kan och inte vill ta emot gåvor från honom, men att du blev överrumplad. Det kommer vara tusen gånger mer besvärligt för honom.

Normala människor uppskattar att omgivningen är trevlig utan att tro att man raggar på dem. Så sluta inte med det!
 
Ja verkligen. Jag borde ha sagt något redan då, men jag är så himla pantad när det gäller sånt där! Och nu vill jag bara försvinna. Det visade sig vara ett armband i guldaktig metall med massa stenar i. Måste lämna tillbaka det men gud vad det här kommer att bli awkward. Jag kommer ju inte kunna undvika att fundera på om jag är för trevlig mot folk hela tiden :down: Vill inte ens gå ner och fika i personalrummet. Jag är verkligen sämst på sånt här. Suck.
Fast nja. Det är inte du som är sämst på sånt där, det är det han som är :cautious::wtf:
 
Ja verkligen. Jag borde ha sagt något redan då, men jag är så himla pantad när det gäller sånt där! Och nu vill jag bara försvinna. Det visade sig vara ett armband i guldaktig metall med massa stenar i. Måste lämna tillbaka det men gud vad det här kommer att bli awkward. Jag kommer ju inte kunna undvika att fundera på om jag är för trevlig mot folk hela tiden :down: Vill inte ens gå ner och fika i personalrummet. Jag är verkligen sämst på sånt här. Suck.

Men vilket sjukt beteende av honom :crazy:
Du kan inte bara ställa in påsen på hans skrivbord om du inte vill möta honom face to face?
 
Fast du är inte skyldig att skriva något alls. Bara lämna tillbaka den. Så får han stå där och fundera på vad som landade fel. Om han ens kan förstå att det är hans fel.
Det behöver hon inte.
Men han försatte henne i en obehaglig/obekväm sists. Vilken han kanske då kommer göra igen, med obekväma frågor eventuellt. Om han inte fattar vinken, dvs.
Så kanske det är bra att förtydliga.
 
Det behöver hon inte.
Men han försatte henne i en obehaglig/obekväm sists. Vilken han kanske då kommer göra igen, med obekväma frågor eventuellt. Om han inte fattar vinken, dvs.
Så kanske det är bra att förtydliga.
Det var lite så jag kände. Jag vill INTE prata om det här med honom.
Bara låtsas som om det aldrig har hänt och jobba vidare.

Men det hör ju inte till dejting (mer än från hans synvinkel då kanske :wtf: ), så vi kan släppa det.
 
Jag svävar bokstavligen på moln.
Har spenderat två nätter och snart en tredje med L. Den killen alltså :love:.

"Enda" sexet dock vi haft är att han gått ner på mig. Lustigt nog så får inte ens jag ta på hans kön :confused: vilket fick mig att bli lite misstänksam men han sa snart när jag frågade om när jag får röra honom :idea:.
 
Blir inget o träffa killen imorgon, han åkte på ngt extrapass så får blj efter nyår helt enkelt typ 🙈
Om de ens blir av 🙈 med min otur blir de nog inte av 😱
 
Senast ändrad:
Vill ju också uppdatera med intressanta dejter...men trots en massa intressanta matchningar på Tinder och några på HP så dejtar jag fortfarande han som jag dejtat ett längre tag nu. Känns som att det går långsamt framåt i alla fall, men jag är inte helt säker på att det kommer bli något mer än så. Problemet är fortfarande att jag inte är så intresserad av att träffa någon annan så länge det finns en chans med honom 🙈🙄
 
Jag skulle ha nämnt det för min chef. Eller personalhandläggaren om chefen verkar för upptagen. Därför att det är en arbetsmiljöfråga. Du känner dig besvärad.
Ja, jag känner mig väldigt besvärad.
Jag har två kvinnor som närmsta chefer. De är superbra och väldigt tillgängliga. De skulle förmodligen bli vansinniga om de fick reda på det och frågan är om han skulle åka ur gruppen lika fort som han kom in.

Jag har bestämt mig för att prata med dem om det skulle bli något ytterligare efter detta tydliga avståndstagande. Förhoppningsvis blir det inte det.
 
Ja, jag känner mig väldigt besvärad.
Jag har två kvinnor som närmsta chefer. De är superbra och väldigt tillgängliga. De skulle förmodligen bli vansinniga om de fick reda på det och frågan är om han skulle åka ur gruppen lika fort som han kom in.

Jag har bestämt mig för att prata med dem om det skulle bli något ytterligare efter detta tydliga avståndstagande. Förhoppningsvis blir det inte det.
Okej. Det låter bra. Bra att du har bra chefer. (Jag kände när jag skrev att även mina överordnade hade varit bra att prata med i motsvarande situation.)
 
Vad fan!!
Nyss kom en relativt nära, relativt nybliven kollega in med en liten röd ask från Guldfynd och en uppmaning att jag inte skulle säga nåt till nån. Han är 60+ och gift (jag är snart 40).
Alltså, visst kan man få julklappar av kollegor men då är man väl jävligt noga med att det inte är något som kan misstolkas?? Typ choklad. Var är det för fel på choklad??
Jag är glad och trevlig väldigt uppskattad i gruppen för det jobb jag gör, som gagnar alla de andra. Men liksom WTF?? Går det med god vilja att tolka det som något rent professionellt? Jag såg inte paketet när han lämnade det, det låg i en påse. Jag har inte öppnat.
Jag vill gå hem och aldrig mer komma tillbaka.
Blä.
Hmm har läst resten efter men en gift kollega som lämnar presenter från guldfynd till en annan kvinnlig kollega? Nej det hade jag aldrig tolkat som ngt annat än en invit.. Vilken slempropp! Jag hade blivit förbannad. Även om ni båda vore singlar så tycker jag att det är för mkt! Jag var med om att en kollega var inne i min bil och lämnade rosor.. Tyckte inte det var det minsta romantiskt, bara creepy att han gått in i min bil..
 
Blir inget o träffa killen imorgon, han åkte på ngt extrapass så får blj efter nyår helt enkelt typ 🙈
Om de ens blir av 🙈 med min otur blir de nog inte av 😱
För mig låter det inte så mycket som tur eller otur som att han inte är mer intresserad än att hålla dig som backup/reserv. Jag drog öronen åt mig redan på att han skulle ha glömt kolla badoo och nu kombinerat med att han inte kan idag heller så är jag nästan säker.

Jag kan såklart ha helt fel och det är inte nödvändigtvis så att man inte kan få något positivt ur det även om jag skulle råka ha rätt men jag tror att det är så det ligger till.
 
Tog modet till mig och frågade varför det inte blivit något sex ännu. Anledningen förstår jag helt och för min del är det lugnt att vänta på honom. För den här killen är verkligen något extra. Så skönt att det är helt ömsesidigt också :love:

Kommer dock sakna honom grymt mycket nu när det är jullov i 2 veckor och vi inte kommer att ses något :D
 
För mig låter det inte så mycket som tur eller otur som att han inte är mer intresserad än att hålla dig som backup/reserv. Jag drog öronen åt mig redan på att han skulle ha glömt kolla badoo och nu kombinerat med att han inte kan idag heller så är jag nästan säker.

Jag kan såklart ha helt fel och det är inte nödvändigtvis så att man inte kan få något positivt ur det även om jag skulle råka ha rätt men jag tror att det är så det ligger till.
Och jag skulle inte se det som något större allvarligt.
MVH hon vars schema ändras typ timme för timme och ibland glömmer bort att kolla Tinder/andra sidor under ett par dagar om det är mycket att göra.
 
Och jag skulle inte se det som något större allvarligt.
MVH hon vars schema ändras typ timme för timme och ibland glömmer bort att kolla Tinder/andra sidor under ett par dagar om det är mycket att göra.
Allvarligt har jag inte påstått att det är jag tror bara att det inte är glömska och upptagenhet som ligger bakom men bara han vet vad som är fallet.
 
Allvarligt har jag inte påstått att det är jag tror bara att det inte är glömska och upptagenhet som ligger bakom men bara han vet vad som är fallet.
Alltså med allvarligt menade jag mer att det inte behöver ligga något mer bakom än att saker hänt och att han glömt, precis som han skriver, men vi kan ju alla tolka det olika :)
 
Verkar vara mest sådana personer jag lyckas skriva med, vilket gjort att jag faktiskt hellre i perioder accepterat att typ vara förevigt singel.
Vilket då oxå gör att jag tycker det är galet jobbigt o träffa folk från badoo och tinder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
458
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp