Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får väl engagera mig lite i tråden :D

Det gick åt skogen med D, den killen är lite för mycket trubbel helt enkelt.

Spanade ju tidigare på en söt kille på skolan som vi kan kalla L. Hade luciafest och fick äntligen "träffa" honom på riktigt. Vi satt kvar och pratade hela natten :).
Har även träffats efter detta, tittat på film och pratat. Vi blir sittandes och pratar i timmar. Har än så länge bara blivit kramar men det känns okej om detta får ta tid.
Brukar ju annars va duktig på att ge mig in i saker för fort som i slutändan ändå blir pannkaka. :banghead:

Så vi får hålla tummarna på att detta kan bli något bra för han är en underbar person som även är söt som socker :love:.
 
Jag vet inte riktigt. Men delvis handlar sådant ju om gifta/motsvarande par. Jag har inte läst på själv. Det var någon forskare som pratade om det i ett arbetsmiljösammanhang. Men en av lärdomarna var helt klart att de aktuella paren mycket sällan uppfattades som lika diskreta som de trodde att de var.

Jag, min sambo och vår ena unge jobbar ihop. Så i vårt fall är det ju obvious.
Vi hade julfest i fredags och det kändes bra att flera av de anställda konstaterade att det inte märks (mer än på samma matlåda typ) att vi är en familj.
 
Var på julfest i helgen - en stor fest med flera hundra gäster. Kul fest!
På en annan avdelning finns en gift man som jag varit attraherad av i kanske 2 år nu. Han är inte snygg, men han verkar lugn och normal och har något som jag gillar. På nåt sätt har jag anat att han också är attraherad av mig...vilket bevisades i helgen. Vi babblade lite och så kom det fram. Han tycker jag är het och "farlig" bl.a. "men vi lämnar det vid det". Jag erkände också att jag är attraherad av honom :) Ska bli intressant att möta honom i korridorerna ;)
Fick annars också en massa bekräftelse och lovord av män, vilket känns bra för en ensam själ.
 
Gud vad jag är dejting sugen!

Men inget hins med för en efter årsskiftet.
Julafton hos föräldrar..... kunde lika gärna varit i kolster.
nyårsafton med mina koreanskavänner, kul men inga potesialla äventyr.
flyttar i februari.
dottern hemma i en etta! inget kul i soffan!

nå väl det kommer en vår!
 
För mig upplever jag att vad som står i bion gör stor skillnad. Inte kanske för om de swipear höger eller inte, det vet jag inte, men för huruvida de tar kontakt med en eller svarar på mina kontaktförsök.

Jag har haft text, ingen text, bara emojis. Ingen skillnad, de flesta kommenterar nåhot om mina bilder istället som visar mitt liv rätt bra.

Sist jag var aktiv skrev jag att jag endast är intresserad av män utan barn. Fortsatte mstcha och fick meddelanden från män med barn 😑
 
För mig upplever jag att vad som står i bion gör stor skillnad. Inte kanske för om de swipear höger eller inte, det vet jag inte, men för huruvida de tar kontakt med en eller svarar på mina kontaktförsök.
Jag håller med om det. De kvinnor som har profiltext ger högre svarsfrekvens.
Jag har nyligen skrivit till två som saknar profiltext. Inget svar från någon av dom...
De som saknar profiltext får jag en uppfattning av att inte vara så seriösa. Utan man vill bara kolla läget och se vilka man matchar med... osv.
 
Träffade K igen i helgen. Var rätt jobbigt :( När jag umgicks med honom så kände jag mig (olyckligt) förälskad, men nånting kändes samtidigt off. Vet inte om han var nedstämd över något, eller om det handlade om mig, men fick inte samma energi från honom som tidigare.
Nu när jag åkt därifrån känner jag mest att jag helst vill gå vidare. När jag träffar honom hoppas jag ju på annat dock :meh:

Ska nog försöka öppna tinder lite smått framöver och se om jag kan vända tankarna åt annat håll :)
 
Dejt med den långväga militären snart. Vi ska gå på stan lite och sen äta. Positivt är väl att jag är mer nervös inför att sexologen ska sova över imorgon :p Jag kommer att vara så himla trött på torsdag tror jag, det är då jag ska fixa "allt" inför julen för på fredag kommer barnen tillbaka och på lördag åker vi "hemåt".

JS hörde av sig i helgen och ville träffas och prata ut. Han är jätteledsen och blev nog mer ledsen över att jag "redan hade träffat andra". Det hade då gått en vecka sen jag sa att jag inte ville dejta mer, och jag har ju hela tiden varit tydlig med att jag inte ville vara ett par, utan bara dejta.
Det är ju inte så att jag tycker illa om honom men vi var ju på helt olika plan. Jag tror att han ångrade sig om att träffas när jag (på ett vänligt sätt) skrev hur jag tänkte och gjorde.
 
Har legat lite lågt på dejting-fronten pga sjukt mycket på jobbet och lite halvdåligt mående både psykiskt och fysiskt. Nu har jag däremot fått kontakt med två killar, framförallt en som fått mig att känna det där lilla nervösa pirret i magen. Vi har inte hunnit ses ännu, bara pratat i typ två-tre dagar, men samtalet rullar på bra, jag känner inget måste när jag svarar utan jag svarar för att jag vill (något jag inte kände för Tinder-chattar för tre månader sedan).

Däremot blir jag GALEN på Tinders nya text när man får ett meddelande "X skickade ett meddelande till dig. Dags att skicka iväg ett svar". Blir så stressad av det...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
716
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 186
Svar
1 536
· Visningar
153 049

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp