Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mamma Mia jag har en dejt på gång! Han ville ses redan denna vecka, men vi ska göra en sportaktivitet och jag är lite krasslig så det får vänta till efter nyår. (Bortrest i jul)

Jag ska se om jag lyckas skrämma bort honom innan dess. Mitt senaste försök var att jag delgav att jag har häst (i Sverige än så länge). Men han har hund på deltid så han är kanske inte så lättskrämd. Vi får se. Han är online och skrev för en stund sen, så jag får nog svar eller tystnad rätt snart.
 
Mamma Mia jag har en dejt på gång! Han ville ses redan denna vecka, men vi ska göra en sportaktivitet och jag är lite krasslig så det får vänta till efter nyår. (Bortrest i jul)

Jag ska se om jag lyckas skrämma bort honom innan dess. Mitt senaste försök var att jag delgav att jag har häst (i Sverige än så länge). Men han har hund på deltid så han är kanske inte så lättskrämd. Vi får se. Han är online och skrev för en stund sen, så jag får nog svar eller tystnad rätt snart.

Brukar killar bli skrämda över att du har häst ?
 
Blev ingen träff i helgen då herrn glömt o komma Badoo, men nu skriver vi via snap ist ^^ så ev ska vi ses på tors 😱 så vi får väll se 🙈 annars får det bli i januari istället då jag jobbar långa o sena pass resterande dagar denna vecka o han jobbar 6 dagar f.r.o.m julafton så 🙈
 
Blev ingen träff i helgen då herrn glömt o komma Badoo, men nu skriver vi via snap ist ^^ så ev ska vi ses på tors 😱 så vi får väll se 🙈 annars får det bli i januari istället då jag jobbar långa o sena pass resterande dagar denna vecka o han jobbar 6 dagar f.r.o.m julafton så 🙈
Vad betyder glömt o komma badoo?
 
Det slog väl inte gnistor direkt på dejten igår. Det var...okej. Men han hade jättetrevligt och vill ses igen. Jag får se, det här tidigast i mellandagarna iaf. Det kanske slutar med ett tillfälle för mig att träna mig på att säga nej, vilket jag har konstaterat att jag är skrämmande dålig på.

Idag ska jag hämta upp sexologen efter jobbet och han ska sova över. Där ligger det så mycket i luften så att jag blir alldeles vimmelkantig stundtals. :p Det ska bli väldigt intressant.
 
Det slog väl inte gnistor direkt på dejten igår. Det var...okej. Men han hade jättetrevligt och vill ses igen. Jag får se, det här tidigast i mellandagarna iaf. Det kanske slutar med ett tillfälle för mig att träna mig på att säga nej, vilket jag har konstaterat att jag är skrämmande dålig på.

Idag ska jag hämta upp sexologen efter jobbet och han ska sova över. Där ligger det så mycket i luften så att jag blir alldeles vimmelkantig stundtals. :p Det ska bli väldigt intressant.
Och där kom mensen...
Och jag som hade laddat för en maaassa sex :arghh:
Jo, jag vet att det GÅR att fixa ändå. Men :turd:
 
Och där kom mensen...
Och jag som hade laddat för en maaassa sex :arghh:
Jo, jag vet att det GÅR att fixa ändå. Men :turd:

Ibland suger det verkligen att vara kvinna... :cautious: :down: När jag och särbon inte träffats på ett tag kan man ge sig f-n på att jag får mens när vi äntligen lyckas att vara på samma plats... och jag har inte penetrerande sex när jag har mens. Noll lust och mina slemhinnor är skörare än vanligt.
 
När jag äntligen har mer tid så åkte vi på kräksjuka allihop. Fan aldrig mer alltså. Är egentligen frisk nu men det tar väl några dagar till innan magen har återhämtat sig helt...

Ska träffa Nya ikväll. Vi skulle varit ute och druckit öl men det blir nog en kort kväll och enbart vatten för mig. Om magen håller sig i ordning. Charmerande...

Köpenhamn är på semester med sin mamma. Han hade inte ens varit där ett dygn innan han pratade om att jag och sonen skulle följa med nästa år :heart. Hoppas bara att denna svärmor är lika bra som min förra... För hon är BÄST! Vi ska fira jul ihop och jag ser så mycket fram emot det.
 
Vad fan!!
Nyss kom en relativt nära, relativt nybliven kollega in med en liten röd ask från Guldfynd och en uppmaning att jag inte skulle säga nåt till nån. Han är 60+ och gift (jag är snart 40).
Alltså, visst kan man få julklappar av kollegor men då är man väl jävligt noga med att det inte är något som kan misstolkas?? Typ choklad. Var är det för fel på choklad??
Jag är glad och trevlig väldigt uppskattad i gruppen för det jobb jag gör, som gagnar alla de andra. Men liksom WTF?? Går det med god vilja att tolka det som något rent professionellt? Jag såg inte paketet när han lämnade det, det låg i en påse. Jag har inte öppnat.
Jag vill gå hem och aldrig mer komma tillbaka.
Blä.
 
Vad fan!!
Nyss kom en relativt nära, relativt nybliven kollega in med en liten röd ask från Guldfynd och en uppmaning att jag inte skulle säga nåt till nån. Han är 60+ och gift (jag är snart 40).
Alltså, visst kan man få julklappar av kollegor men då är man väl jävligt noga med att det inte är något som kan misstolkas?? Typ choklad. Var är det för fel på choklad??
Jag är glad och trevlig väldigt uppskattad i gruppen för det jobb jag gör, som gagnar alla de andra. Men liksom WTF?? Går det med god vilja att tolka det som något rent professionellt? Jag såg inte paketet när han lämnade det, det låg i en påse. Jag har inte öppnat.
Jag vill gå hem och aldrig mer komma tillbaka.
Blä.
Just uppmaningen "säg inte något till någon" skulle göra att jag ryggade ett par mil!
 
Vad fan!!
Nyss kom en relativt nära, relativt nybliven kollega in med en liten röd ask från Guldfynd och en uppmaning att jag inte skulle säga nåt till nån. Han är 60+ och gift (jag är snart 40).
Alltså, visst kan man få julklappar av kollegor men då är man väl jävligt noga med att det inte är något som kan misstolkas?? Typ choklad. Var är det för fel på choklad??
Jag är glad och trevlig väldigt uppskattad i gruppen för det jobb jag gör, som gagnar alla de andra. Men liksom WTF?? Går det med god vilja att tolka det som något rent professionellt? Jag såg inte paketet när han lämnade det, det låg i en påse. Jag har inte öppnat.
Jag vill gå hem och aldrig mer komma tillbaka.
Blä.

jag skulle antingen säga till honom direkt. Eller till din chef. För det där är INTE ok.
 
Just uppmaningen "säg inte något till någon" skulle göra att jag ryggade ett par mil!
Ja verkligen. Jag borde ha sagt något redan då, men jag är så himla pantad när det gäller sånt där! Och nu vill jag bara försvinna. Det visade sig vara ett armband i guldaktig metall med massa stenar i. Måste lämna tillbaka det men gud vad det här kommer att bli awkward. Jag kommer ju inte kunna undvika att fundera på om jag är för trevlig mot folk hela tiden :down: Vill inte ens gå ner och fika i personalrummet. Jag är verkligen sämst på sånt här. Suck.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 186
Svar
1 541
· Visningar
153 854
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp