Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var på dejt med Bartendern i tisdags, och han var lika rolig i verkligheten!
Vi gick ut och tog ett par öl och tjattrade konstant i över 3 timmar tills det var dags för mig att hinna med sista bussen hem. Kändes som att vi var väldigt bekväma i varandras sällskap, men det gjordes inga närmanden, vilket visserligen kan vara svårt när man sitter offentligt och sedan stressar för att hinna med en buss. Men vi kramades och bestämde att vi skulle ses igen i alla fall.

Så imorgon ska jag till hans jobb och hänga med honom efter stängning. Tänker att om det finns ömsesidig attraktion så lär det väl visa sig då :)
 
Jag blir galet bortskämd hos P. Åt och drack gott i går och satt länge i soffan med brasan tänd och lyssnade på musik och bara hade det soft. I morse hörde jag att han skramlade i köket. Det visade sig att han hade haft bröd på gäsning i kylen över natten så jag fick nybakat valnötsbröd till frukost.
Han är ju grym :love:
 
Ang alla hjärtans dag så har jag alltid haft 0 % känslor kopplade till den. Hoppas mest mina favoritgodisar inte är slut när jag ska handla på söndag 😂 de där aromahjärtanen nomnom. Har redan ätit en sak tidigare i veckan 😅

Aromahjärtan är jättegott! Mitt enda alla hjärtans dags-firande bestod i att köpa en sån ask åt barnen att dela på... och äta några själv medan jag la upp resten i fina skålar åt dem :angel:
 
Aromahjärtan är jättegott! Mitt enda alla hjärtans dags-firande bestod i att köpa en sån ask åt barnen att dela på... och äta några själv medan jag la upp resten i fina skålar åt dem :angel:

Synd jag inte har några barn att skylla på och stoppa skiten i 😅 de är så goda!! Jag är inte så förtjust i gelé annars men de har perfekt konsistens och yta haha. Så det är min lycka med alla hjärtans dag 😂
 
Synd jag inte har några barn att skylla på och stoppa skiten i 😅 de är så goda!! Jag är inte så förtjust i gelé annars men de har perfekt konsistens och yta haha. Så det är min lycka med alla hjärtans dag 😂
Fast i askarna i min affär hade de stoppat in några ganska äckliga mjölkchokladhjärtan i år O_o Tur ungarna gillade dem, för jag tyckte de mest var slöseri på plats som kunde använts till geléhjärtan!
 
Hade en dejt i torsdags med en 13 år yngre man. Tokläcker! Allt stämde som första inyryck. Men sen ville han träffas imorgon. Hemma hos mig. Nej. Absolut inte
Dessutom förväntade han sig att jag skulle laga mat. Nej, jag lagar inte bjudmat. Försökte förhandla fram en alternativlösning men han blev bara sur. Så jag avmatchade och avreggade mig från datingsiten. Kan inte hantera sån stress. Får inse att jag får förbli en tråkig nucka.
 
Hade en dejt i torsdags med en 13 år yngre man. Tokläcker! Allt stämde som första inyryck. Men sen ville han träffas imorgon. Hemma hos mig. Nej. Absolut inte
Dessutom förväntade han sig att jag skulle laga mat. Nej, jag lagar inte bjudmat. Försökte förhandla fram en alternativlösning men han blev bara sur. Så jag avmatchade och avreggade mig från datingsiten. Kan inte hantera sån stress. Får inse att jag får förbli en tråkig nucka.
Middag hemma lät jättetrevligt för en dejt tycker jag! Vad hade du velat göra istället?
 
Jag blir galet bortskämd hos P. Åt och drack gott i går och satt länge i soffan med brasan tänd och lyssnade på musik och bara hade det soft. I morse hörde jag att han skramlade i köket. Det visade sig att han hade haft bröd på gäsning i kylen över natten så jag fick nybakat valnötsbröd till frukost.
Han är ju grym :love:
Vilket kap!
 
Lyxhelgen fortsätter.
Efter frukosten i går åkte vi till lokala charken och köpte på oss riktigt fina råvaror sen tillbaka hem till P och svidade om till skogskläder. Efter en timmes powerwalk blev det kaffe, sen tupplur med Skägget på Ps arm. Skägget har utnämt P till kung och P kallar sig husse :D
Sen blev det timmar av matlagning och Cava innan vi flyttade in i musikrummet. P försökte lära mig spela gitarr. Det gick sådär. Så han quizzade på piano och gitarr...dvs han spelade, jag gissade och så sjöng vi för full hals. Det lät förjävligt men gud så kul vi hade.
Nu ligger vi skavfötters i soffan och har en tyst stund.
Skägget ligger givetvis hos P. Jag får nog skaffa mig en ny hund. Jag är dumpad :meh:
 
Lyxhelgen fortsätter.
Efter frukosten i går åkte vi till lokala charken och köpte på oss riktigt fina råvaror sen tillbaka hem till P och svidade om till skogskläder. Efter en timmes powerwalk blev det kaffe, sen tupplur med Skägget på Ps arm. Skägget har utnämt P till kung och P kallar sig husse :D
Sen blev det timmar av matlagning och Cava innan vi flyttade in i musikrummet. P försökte lära mig spela gitarr. Det gick sådär. Så han quizzade på piano och gitarr...dvs han spelade, jag gissade och så sjöng vi för full hals. Det lät förjävligt men gud så kul vi hade.
Nu ligger vi skavfötters i soffan och har en tyst stund.
Skägget ligger givetvis hos P. Jag får nog skaffa mig en ny hund. Jag är dumpad :meh:
Men herregud. Är han på riktigt? :love:

Hur känns det?
 
Lyxhelgen fortsätter.
Efter frukosten i går åkte vi till lokala charken och köpte på oss riktigt fina råvaror sen tillbaka hem till P och svidade om till skogskläder. Efter en timmes powerwalk blev det kaffe, sen tupplur med Skägget på Ps arm. Skägget har utnämt P till kung och P kallar sig husse :D
Sen blev det timmar av matlagning och Cava innan vi flyttade in i musikrummet. P försökte lära mig spela gitarr. Det gick sådär. Så han quizzade på piano och gitarr...dvs han spelade, jag gissade och så sjöng vi för full hals. Det lät förjävligt men gud så kul vi hade.
Nu ligger vi skavfötters i soffan och har en tyst stund.
Skägget ligger givetvis hos P. Jag får nog skaffa mig en ny hund. Jag är dumpad :meh:

Så himla fint @Voff 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 662
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 190
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
183 261
Senast: Modest
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 434
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp