Dekorationer

F

fall_out_girl

Jag är lite nyfiken på hur ni har gjort era bordsdekorationer.
Det finns ju så mkt olika saker man kan göra! Jag tänkte prova att torka egna apelsin klyftor och dekorera ljusen med på något sätt.
Kanske har du gjort något snyggt blomster arrangemang med snören och pryttlar.
Det finns säkert ett riktigt namn för dessa dekorationer men jag vet ej vad det är.
In med bilder och beskrivningar!!
 
Sv: Dekorationer

Ett år slog jag in mina julklappar i brunt kartongpapper. Sedan dekorerade jag med torkade äppel& apelsinskivor. Hade även lite mindre juldekorationer på vissa. Blev jättefint!
Hel kanel är ju också väldigt trevligt att ha med. Guldband och röda band hör lite till det tycker jag... Alla gamla julfärger. Inte de nya i blått o silver. Då kommer man in på en annan sorta arrenemang tycker jag.

Apelsin o sånt hör till de varma färgerna medans blått o vitt o silver är lite isigt... Men väldigt snyggt de me.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 123
Senast: Silver Girl
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 454
Senast: manda
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 483
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp