Bukefalos 28 år!

Dekorera sitt hem med skor??

N

NiraK

Jag har fått den lysande idén att dekorera mitt hem med skor!
Håller på att sätta upp en massa små hyllplan i lite assymetrisk ordning där jag tänkt ställa mina skor som en slags konstnärlig installation!

Bra eller galet??
Jag tror det blir både och ;)

Nirak
 
Sv: Dekorera sitt hem med skor??

Jag har fått den lysande idén att dekorera mitt hem med skor!
Håller på att sätta upp en massa små hyllplan i lite assymetrisk ordning där jag tänkt ställa mina skor som en slags konstnärlig installation!

Bra eller galet??
Jag tror det blir både och ;)

Nirak

Bra!
Har haft mina skor på hyllplan, riktigt fint, fast jag hade 5 hyllplan uppsatta rakt under varandra från golv till tak
Hade dock inte pluggat (lat :angel:) så en dag låg hyllplan och skor huller om buller på golvet :o
 
Sv: Dekorera sitt hem med skor??

Och hur ska du få skorna att stanna kvar på dessa hyllplan när du delar ditt hem med två bepälsade ligister? :devil:
 
Sv: Dekorera sitt hem med skor??

rolig / cool idé ( och det går ju alltid att ta bort när du tröttnar på det). Du måste visa bild när det är färdigt.
 
Sv: Dekorera sitt hem med skor??

Kul idé! Det har förekommit i inredningsprogram och det såg bra ut där.
 
Sv: Dekorera sitt hem med skor??

Jättehäftigt.

(Och sen tänker jag hur mitt hem skulle se ut med tanke på vårt skoutbud, kängor o gummistövlar och inser att den här iden kan jag inte stjäla)
 
Sv: Dekorera sitt hem med skor??

Har haft den tanken många gånger, inte minst när jag köpt döläckra skor men som jag inte haft någon aning om när de ska komma till användning. Jag har faktiskt just nu två par skor ståendes i min annars så tomma bokhylla, vill ju ha något fint att titta på och bra att de kommer till användning. :angel: :D
 
Sv: Dekorera sitt hem med skor??

Åh vilken underbar idé! Jag har massor av skor som inte används längre och jag har haft lite funderingar på vad man ska gpöra med dem, nu vet jag!



Jag har ett helt rum till förfogande för bara skor i källaren, där det ska upp hyllor för alla skor som används, jag kan ju börja dekorera där:idea:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 732
Senast: Lobelia
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 136
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 917
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 189
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp