JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag lyckades trycka på nån okänd kombo av knappar på tangentbordet.
SvtPlay delar skärmen och täcker halva med någon inforuta med tekniska data. Jag får inte bort den!
Om jag högerklickar på ramdata får jag bort den men får inte fiilmen att starta.
Ett annat program visar rutan om jag för musen över filmrutan.
Vad har jag gjort och hur återställer jag?
IT & mobiler
Får du virus på din dator, prova dessa saker i denna ordning:
1. Prova först att göra en systemåterställning.
2. Avaktivera ditt...
2
3
Hästmänniskan
Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Bukefalos
Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Utforskat skogen hemmavid, med unghund med stort viltintresse är spännande 🙈 (vi har inte mött på vilt, men han får ju upp deras spår)...
ii-ssa
35 minuter sedan
Svar: 620
Visningar: 39 575
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag har sett ett par catahoulablandningar i år, men den här känns extra läskig:
"🌟 Stunning Leopard Doberman Puppies – Loyal, Loving...
Sel
Idag kl 21:48
Svar: 1 931
Visningar: 187 500
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.
mysboll
Idag kl 21:47
Svar: 1 426
Visningar: 87 568
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård Det är egentligen mest en fördel för säljaren. Finns det någon anmärkning och köparen ändå väljer att gå vidare då har man accepterat...
sassiball
Alldeles nyss
Svar: 25
Visningar: 1 243
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr CH pratade i podden ang hängande stångtygeln och vad domarna tyckte om det.
Tyckte han förklarade bra. Om någon är intresserad alltså 🤗
Jfrelin
10 minuter sedan
Svar: 1 531
Visningar: 120 952
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Jag inte jättebrydd över att rida i regn men min prideoutfit gör sig inte i regn😁. Då syns inte allt glitter!
Fiorano
13 minuter sedan
Svar: 711
Visningar: 62 501
Grenar