Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superbild på Squii!
Det är alltså den lilla bajsen till höger om allas vår favorit tråkokapi
![]()
Tror hon bara kissadeNåt skvätte ut i alla fall.
Men jag behöver ju gå och lägga mig men det blir inte av om hon nu tänker kalva
Men alltså, vänta nu. Är det mina danskakunskaper som är urusla, eller är de inte ens säkra på att där finns en bebis i magen?Citat från texten längre ner på video-sidan:
"Men vi forventer, at de to-tre måneders træning og tålmodighed snart giver pote, og så skulle vi meget gerne få bekræftet, at vi får en kalv efter sommerferien"
Kalv, med andra ord![]()
Det där stod i texten om hur de tränade henne för ultraljud (som jag förstod det). Längre ner står det att de mätt nån halt av dräktighetshormon i hennes avföring. Med reservation för att jag minns fel.Men alltså, vänta nu. Är det mina danskakunskaper som är urusla, eller är de inte ens säkra på att där finns en bebis i magen?![]()
Men alltså, vänta nu. Är det mina danskakunskaper som är urusla, eller är de inte ens säkra på att där finns en bebis i magen?![]()
Nu står hon och tuggar på gallretUttråkad eller järnbrist?
Det var orden jag sökte, tack.Hon har stått och gnuggat gommen mot gallret en bra stund nu, sen flyttades kameran så man fick se ner på backen istället för okapin.
Skulle det har varit jordnötssmör, så skulle hon väl ha slickat istället.
Stereotypt beteende?
Tänk om det verkligen visar sig framåt jul att hon bara ÄR fetMen alltså, vänta nu. Är det mina danskakunskaper som är urusla, eller är de inte ens säkra på att där finns en bebis i magen?![]()
brukar hon hålla på såhär? tycker hon verkar väldigt orolig![]()