Den där okapin i Danmark

Hon gick just ut, eller ja, står precis utanför boxdörren..

Edit Nu försvann hon ut ur bild.
Edit 2: Ångrade sig och gick in igen.

Senast ändrad:
:up:
Då får vi lösa det! Katturslingen ska bara löpa först så att hon kan åka till sin tilltänkta dejt. Hon löpte tätt hela sommaren, men när alla hälsotester var klara... nä, då har hon inte löpt en endaste gång :cautious:.
Spännande!!!! :bump: Misstänker att din katt kommer att hinna både löpa, bli parad, vara dräktig och föda innan vår kära okapi har fått sina första värkar..... :cautious:

Okej då, midnatts-rapport. Hon står med rumpan mot kameran och äter ser det ut som. Svansen viftar.
I dörröppningen till vänster syns en svart prick, kan vara en mus som heter Squii. Eller en bajsplutt, jag har inte studerat den någon längre stund.

Och jag tyckte just att men svansen står nästan ju rakt ut (när jag öppnade kameran). Men så fällde hon ned den och jag insåg att hon bara fes.

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
489
Senast: Santoxen
·
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 334
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka