Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA, gör det!Preben tittade lite förföriskt in i kameran när jag som bäst jagade printscreenknapparna (det är inte så lätt på en mac), attans att jag inte fick med det!
Eller ja. Förföriskt.. Snarare lite ängsligt. Som att vi skulle tycka att han var konstig som kom in och klämde frukapin i spenområdet. Men Preben kan vara lugn, vi hästfolk förstår att han är en ömsint själ som bara tar hand om sitt djur
Ska be honom posera bättre nästa gång!
Nu har jag hittat kamera 2 också. Tyvärr ser jag ingen opaki men av tråden att döma så finns hon + en ev snygg opakiskötareKolla högra kameran. Nu zoomar den igen!
Ja, men precis! Lite får han väl ställa upp nu när mammakapi inte levererar någon show... eller förlåt. Han vill väl bara göra sitt jobb, stackars Preben.... Men fotosession med djuren är väl inte för sexistiskt, väl? Kan han väl bjussa fansen på...Jag får helt enkelt vakta kameran och printscreena fler bilder av honom, så kan det bli en hel kalender till slut. Alternativt så får han ställa upp på en riktig fotosession med sina okapidjur (och squii), för att göra tittarna glada medan vi väntar![]()
Nu har jag hittat kamera 2 också. Tyvärr ser jag ingen opaki men av tråden att döma så finns hon + en ev snygg opakiskötare![]()
HahahaOch minst en mus, en dykarantilop och en värdelös kameraman...
till och med skötarna är så trötta på att vänta så dom skiter i att rätta till kameran![]()
Var är hon??????
Jag tyckte också Preben var söt. Kanske inte så förförisk, däremot sådär lite ängsligt söt. Kan tänka mig hans näsa är lite röd i kylan.
Enda anledningen till att jag tittat in i tråden lite då och då, i väntan på att den skulle gå helt off topic. På ett sånt där Buke-vis.![]()
![]()
Asså this!
Jag visste inte att röd näsa är något värt att sträva efter!
Nu ser man henne bättre![]()
Jag har väl kanske en distinkt typ.
(1. Hen ska heta Preben. 2. Preben ska inne ha en röd näsa. 3. Näsan bör uppenbara sig med jämna mellanrum. 4. Mellan mellanrummen bör mammaokapi få sitt juver masserat i väntan på hennes och Prebens kärleksbarn.)
Förresten, man kan betala för att vara djurskötare för en dag, och bla få mata okapin. Man får gå bredvid ordinare djurskötare. Går säkert att önska "Preben".. ;P