Den flygande vovven!

Ämelie

Trådstartare
Glenne132.jpg

Glenne131.jpg

Glenne103.jpg

Mattes älskling :love:

Glenne121.jpg

Glenne117.jpg

Glenne128.jpg

Glenne97.jpg

komentera gärna :)

Sv: Den flygande vovven!

Guuud så söt han e!! :love:

Det är väl en DSG va?
Du som nyss köpte han? Heter/Hette Dennis?
I så fall, va ljus han har blivit i annsiktet! Min blev också ljusare o ljusare o nu har hon nästan inget svart kvar i annsiktet.

//Mimmi

ja det är han :D

Ja, han har blivit jätte ljus =( Hade hoppats på att han skulle vara så mörk, men jag älskar honom ändå :love:

Vad är detta för trams? En DSGs bästa plats är i sängen! Stutsa runt som en tossing? Sluta genast med sånt fjant och joina oss i softa-i-soffanklubben.
Hälsningar två kloka DSG-damer.

PS: Vi hatar snö!!

x1pjzF2-RYhxRUrughXFXH89PnygrGT-dgzw24BKDIn070N7t8CTVdyys3LZHJlA6l218pcCksi3opAWZx4rOSPUgkO2QuIuDPEWD-xgi8zLmhDujLTDrzkmA

:rofl: :rofl:
Har du ingen mer bild på mystjejjerna? :)
Vill se deras annsikten me!

Annars e det vääldans mysigt o sitta vid brasan me:
4971292.jpg

//Mimmi

Det är ganska stor skilland på våra hundars profiler....
såg jag nu när jag la ut min bild.

//M

Tackar =)

Har en billig Kodak kamera. Fas så bra tycker inte jag att bilderna blir. Stillbilderna är ok, men det är svårt att få dem så bra :crazy: men de rörliga bilderna tycker jag blir dålig skärpa på, men det är en kamera som jag tycker är väldigt bra med tanke på priset :)

haha, vilka soffpotatisar :D

Min är inte heller så förtjust i snö, men när det är + grader ute så tycker han det är ok :D

x1pN1mp8dKYgTFXxa_dxmielOaDBthSU4oJXgBNJZaiRBTjbMDl-eUR4PcX10xH6JPMxEenqclRJ32PaZQ6wxntr9-IPmqSMboxP6-4qhHCwjZ6Z4PCFj_Qmg

När stygga matte tagit bort täcket....

Obs den olyckliga minen.

Senast ändrad:

Va söta!! :love: :love: De är ju så underbara!
Jag ska ha en tik till har jag bestämmt mig!
Vill ha en med leverbruna fläckar och lite ljusbruna tecken (prickar över ögonen)... Vet ni vad den färgen heter?

//Mimmi

Liknande trådar

Övr. Hund Idag har jag vart sämsta matten ever känns det som. Jag har vart så sjuk att det vart helt omöjligt för mig att röra mig. Har haft 40... 2
Svar
30
· Visningar
1 846
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 474
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka