Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är väl en DSG va?
Du som nyss köpte han? Heter/Hette Dennis?
I så fall, va ljus han har blivit i annsiktet! Min blev också ljusare o ljusare o nu har hon nästan inget svart kvar i annsiktet.
Vad är detta för trams? En DSGs bästa plats är i sängen! Stutsa runt som en tossing? Sluta genast med sånt fjant och joina oss i softa-i-soffanklubben.
Hälsningar två kloka DSG-damer.
Har en billig Kodak kamera. Fas så bra tycker inte jag att bilderna blir. Stillbilderna är ok, men det är svårt att få dem så bra men de rörliga bilderna tycker jag blir dålig skärpa på, men det är en kamera som jag tycker är väldigt bra med tanke på priset
Va söta!! De är ju så underbara!
Jag ska ha en tik till har jag bestämmt mig!
Vill ha en med leverbruna fläckar och lite ljusbruna tecken (prickar över ögonen)... Vet ni vad den färgen heter?
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...