Bukefalos 28 år!

Den lilla frallan som inte är rykande färsk längre!

Långbent valpis har jag också :) Iofs fyllde hon 9 månader igår så någon liten valp är hon ju inte längre..

77 cm hög :love:
 
Tycker de verkar helt underbara som vuxna också jag :love: Fast man vet aldrig, har inte haft hund sen jag var två år och det var lång ifrån en sån liten plutt... :angel:
 
Jodå, det är en väldigt trevlig ras, även som vuxna. Jag tycker bara inte om hur dom är, passar inte alls ihop med mig.
 
men det är bra att planera länge! då hinner du välja ras och uppfödare och lära dig så mycket som möjligt. kanske du kan var dagmatte också? titta på utställningar och hälsa på brukshundklubben och sug i dig kunskaper!
 
Ja det är sant, men som det omgjorda ordspråket säger; Den som väntar på något gott väntar alltid för länge :D
Har gått i tankar om att vara dagmatte nu i sommar :idea: Men det sket sig, massa problem hemma som måste lösas först och främst. Brukshundklubb har jag inte ens tänkt på... Ska se om det finns nån i närheten, finns ju en i Rättvik men det är det ju dött jämt :p :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 508
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 676
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Idag hade jag en skitdag på jobbet. Första mötet blev inte som önskat, och i frågor som är viktiga för mig så var vi inte alls överens...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 946
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp