Den nya spiken

Självhäftande krokar har aldrig varit nån höjdare - krokens lim håller nog (ibland) men inte klistret i tapeten, och då blir det stor reva om man har otur. Förutom det att har man tung tavla med glas i ramen så är det både glaskros på golvet och hack i golvet.

Så posetiv jag var nu! Tror inte på det, men vet givetvis inte.

Som @ptr säger. Tapeten kan släppa från underlaget, den kan separera i sig själv, och på en målad yta kan färgen släppa från underlaget. Till lätta småsaker - visst. Men inget över... tja, några hekto imho.

• Gilla
Reactions: ptr
Den ska vara godkänd för upp till 2kg. En lättare tavla på en fast vägg är den säkert bra för. Däremot funderar jag på hur lätt den är att få bort. Ett litet spikhål syns ju mindre än en reva i tapeten eller klister som inte går bort. Det skulle väl vara hårda betongväggar som är svåra att spika i som den skulle vara bra till kanske.

Liknande trådar

Hemmet Sitter och planerar nya tapeter i några rum. Svårt att bestämma sig för hur man vill ha det. Ni som har tapeter, kan ni inte lägga ut... 2
Svar
34
· Visningar
1 519
Hemmet Jag har blivit så kär i en tapet från Rusta... 2
Svar
29
· Visningar
1 629
Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
386
Senast: Sar
·
Hemmet Har självhäftande hylla från Beslag online i duschen (helkaklat) men skiten släpper ju hela tiden. Första gången släppte det efter... 2
Svar
21
· Visningar
839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka