Den ultimata FT-ryttaren?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare memmalotta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 62
  • Visningar Visningar 5 712
Sv: Den ultimata FT-ryttaren?

oj, förlåt! ibland skriver ni så lika så man tror att det kanske är någon som är lite... schizofren som har skapat två konton :devil:;)

nejdå, men jag misstog mig lite där! :p

Ja jag vet, jag har oxå reagerat på det där :angel: Det är lite jobbigt att ha en wannabe efter sig hela tiden som bara måste härma allt man gör :devil:

Ja jag vet, jag har oxå reagerat på det där :angel: Det är lite jobbigt att ha en wannabe efter sig hela tiden som bara måste härma allt man gör :devil:

Javisst är ni ju jättelika :devil:... :rofl::rofl::rofl:

Javisst är ni ju jättelika :devil:... :rofl::rofl::rofl:

Ja absolut! Förutom lite smådetaljer som att jag är gladare, trevligare, käckare, har ca 1000 fler vänner, kan hoppa terräng på Grå och några små detaljer till...:devil:

Men bortsett från det så är vi tvillingar!:D:D

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 287
Senast: Bison
·
Dressyr Sadelkoll hos oss igår och det var som tur var inga större grejer utan behövdes bara justeras lite i stoppningen och "fluffas till"... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 184
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det finns stora brister hos flera ryttare gällande planering för träning och tävling med sin häst. Det visar en undersökning som Agria...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När det arrangeras internationell fälttävlan hos Gärds Ryttarförening till helgen syns flera toppryttare i startfältet. Tre av fyra...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31