Sv: Den värsta mardrömmen...
Jag ser verkligen fram emot resan! Och blir ännu mer peppad att jobba på vikten om jag ska trivas i bikini då. Men det är ju drygt två månader kvar, så iaf ~9 kg till borde gå om jag orkar ta en vända med shakes igen.
Läkaren har inte ringt än, om hon inte gjort det imorgon får jag ringa upp. Och så har jag mailat med min handläggare och jag hade rätt, jag ska inte behöva skicka in någon rapport nu! Så jag skrev ett halvsyrligt svar om att hon då måste meddela min a-kassa eftersom det är af som gjort fel

Hoppas det funkar! Men jag har postat ett brev till a-kassan också.
Och det lilla pelarbordet får nog faktiskt vara rosa! Det var riktigt fräckt!

Vardagsrummet börjar ta form nu så snart ska ni få lite bilder
+ Matmissbrukaren - så söta ni är!! Den här meckaren verkade riktigt bra ändå. Han hade två v70 hemma på gården så om inte annat kan han ha min som reservdelsbil. Och det är inte bara negativt om jag måste ha en ny, det kan t.ex. vara trevligt att ha en AC som fungerar när det är varmt och inte bara när det är under 20+
*kl*
Adressändringen verkar ha funkat för idag hade jag fått hem faktura + papper att skicka till skatteverket

Får väl se om de ringer upp gällande lägenhetsnummer men det får de gärna göra
Annars hade jag en sån där trött dag igen. Fast jag tog mig iväg till gymmet med cili efter middagen. Vårt gym har öppnat en ny anläggning i stan som vi ville kolla in. Tränade inte så hårt, mest kondition, men jag gjorde något iaf. Och jag mår ju bättre i kroppen sen!

Men nu är det sovdags. Imorgon ska jag till psykologen igen, ser fram emot det!