Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu måste jag bli irriterad igen. Svärfar ringde, det blir ingen visning idag, troligen tidigast i januari efter obduktion. Varför? Jo, toffeln till jourläkare som kom till lägenheten har gjort helt fel. Han ringde inte polisen så de kom inte dit, vilket alltid ska göras vid dödsfall i hemmet. Så nu måste ärendet gå via polisen och rättsmedicin och sånt innan kroppen kan släppas. Suck!![]()
Hur gammal är dottern?Jag har fått tips om att begravningsbyrån kan ha bra barnböcker om döden så jag tänkte titta efter det på måndag när vi ska dit!
Nu vid nattningen ikväll så frågade dottern för första gången efter pappa... Det är inte rätt att jag ska behöva förklara för henne att han inte kan komma... Sen ville hon ha sin säng, så då fick jag förklara att den får hon sova i när vi flyttat till en ny lägenhet. Blä
Men, vi gav oss ut i reaträngseln idag och införskaffade en ny telefon till mig så att jag är i kontakt med omvärlden igen. Fast jag blev lite matt av allt folk så jag stoppade dottern i vagnen och gick hem 3 km. Jobbigt men skönt! Löjligt att det ska vara jobbigt, för två veckor sen gick jag 5 km i betydligt högre tempo utan att bli hälften så trött...