Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår att det är surt men som sagt HUR många skulle ärligt inte ta chansen att få mera för lägenheten om inga kontrakt är skrivna och det dyker upp fler budgivare? Det verkar ju tyvärr för din del inte heller vara små summor det handlar om som plussades på?
Jag ser det snarare som att det finns ett brutet muntligt avtal, eftersom säljaren redan sagt till alla parter att de är överens. Säljaren är fri att sälja till vem den vill, men då ska man inte tala om för någon att köpet är klart förrän man bestämt sig att det ÄR så.Jag förstår att det är surt men som sagt HUR många skulle ärligt inte ta chansen att få mera för lägenheten om inga kontrakt är skrivna och det dyker upp fler budgivare? Det verkar ju tyvärr för din del inte heller vara små summor det handlar om som plussades på?
Jag förstår att det är surt men som sagt HUR många skulle ärligt inte ta chansen att få mera för lägenheten om inga kontrakt är skrivna och det dyker upp fler budgivare? Det verkar ju tyvärr för din del inte heller vara små summor det handlar om som plussades på?
Hundgos är själavård på hög nivå![]()
Jag ser det snarare som att det finns ett brutet muntligt avtal, eftersom säljaren redan sagt till alla parter att de är överens. Säljaren är fri att sälja till vem den vill, men då ska man inte tala om för någon att köpet är klart förrän man bestämt sig att det ÄR så.