Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du om nån vet väl hur svårt jag har för det? Som när du åkte och mockade åt mig utan att säga nåt, jag höll ju på att smälla av![]()
Jag vet inte om det är någon skillnad, mer än att jag är mer beroende av hjälpen nu. Jag har inget val än att ta emot den, och då blir det nästan jobbigare på något sätt. Jag gillar inte att vara svag helt enkelt, det är inte min grej. Eller ja, med sambon kunde jag vara svag, då var det ok...
Nej inte när man är sjuk, och det är ju jag nu faktiskt. Men jag har så svårt att acceptera det. Jag är alltid den som bara går och går oavsett. Ok, när jag fick luftrörskatarr som höggravid var jag inte så kaxig, men jag hatade att behöva ligga kvar på bb pga mitt blodtryck och dan efter vi fick komma hem åkte jag till stallet. Den enda gången jag verkligen kapitulerar annars är när jag får migrän typ. Att bara vara i nåt limbo som nu är bara konstigt... Jag är varken sjuk eller frisk.
Du har rätt. Och det är som att förnuftet och känslorna än en gång krockar. GAH! Måste ringa försäkringsbolaget imorrn och se varför det dröjer så med samtalskontakt till mig![]()
Jag ska till VC imorrn och diskutera fortsatt sjukskrivning så jag kan kolla, men de har bara kuratorer. Och sist jag var hos en av kuratorerna så hade hon min pappas nyutgivna bok framme på bordet, det kändes sådär. Sen är det en kostnadsfråga också, via f-bolaget så är det gratis 10 ggr, via VC kostar och min SGI är nollad så jag får inga pengar alls denna månad...![]()