Bukefalos 28 år!

Det är dags att ge upp

Man måste ju kunna in se när det är dags att ge upp för det inte finns några vägar framåt kvar. Och allt bara går snabbare och snabbare neråt. Som att allt kaos blir större och dom bra sakerna bara slits bort snabbare helatiden. Så är det nu och det bara är dags att ge upp nu.
Ge upp vänner ge upp pojk vän ge upp drömmar ge upp hästar ge upp hundar ge upp skolan ge upp livet.
 

Jag förstår att det känns tungt och att det verkar vara en omöjlig uppförsbacke men du klarar det ❤️ vi står alla här och hejar på från sidan. Det är svårt att se själv när man är inne i det men jag upplever det som att du kommit en bra bit på väg mot för ett år sedan. ❤️
Kram
 
Jag förstår att det känns tungt och att det verkar vara en omöjlig uppförsbacke men du klarar det ❤️ vi står alla här och hejar på från sidan. Det är svårt att se själv när man är inne i det men jag upplever det som att du kommit en bra bit på väg mot för ett år sedan. ❤️
Kram
Nej det är ju det som jag INTE gör. Jag klarar det inte. Och det hjälper inte om jag har kommit nån bit på vägen för det är ändå saker som be visar att det ÄR hopp löst.
 
Tidigare idag såg jag den här bilden och tänkte på dig @EmmaFilippa
4498C541-1C29-4324-8292-8729ED2C0B4E.jpeg


Ledsen att det ska fortsätta att vara så himla tufft för dig med allt. :heart
 
Jag kan inte ha vänner. Jag är värde lös som flick vän. Hurmycket jag än försöker så blir ensam känslan bara värre och det blir bara mera tydligt hur fel och miss lyckad jag är.
Och jag KAN INTE få en paus från allt. Därför så bara är det hopp löst.
 
Det är måhända din sanning just nu, men det innebär inte att det är alla andras sanning.
Nej och likamycket tvärtom att bara för nån kanske tror eller tycker nåt annat så är inte dens å sikt allas sanning heller.
Och jag vet ju själv hur det ÄR tillexempel med min relation med min pojk vän och hur mina vän relationer är nu motför förut. Det vet jag mera än nånannan här och jag vet att allt går neråt och att jag förlorar vänner och att jag förstör allt med min pojk vän.
 
Nej och likamycket tvärtom att bara för nån kanske tror eller tycker nåt annat så är inte dens å sikt allas sanning heller.
Och jag vet ju själv hur det ÄR tillexempel med min relation med min pojk vän och hur mina vän relationer är nu motför förut. Det vet jag mera än nånannan här och jag vet att allt går neråt och att jag förlorar vänner och att jag förstör allt med min pojk vän.
Vad jag önskar att du kunde se med våra ögon på dig själv och se den fina och underbara människa vi ser. Önskar verkligen verkligen det av hela mitt hjärta 🩷
 
Vad jag önskar att du kunde se med våra ögon på dig själv och se den fina och underbara människa vi ser. Önskar verkligen verkligen det av hela mitt hjärta 🩷
Fast ingen här ser hela sanningen hur jag ÄR. Ni vet inte dom dåliga sakerna som jag har gjort och ni vet inte hur mina relationer är. Och då kanske ni inte skulle tro att jag var så fin och under bar mera om ni visste allt som jag vet om mig.
 
Fast ingen här ser hela sanningen hur jag ÄR. Ni vet inte dom dåliga sakerna som jag har gjort och ni vet inte hur mina relationer är. Och då kanske ni inte skulle tro att jag var så fin och under bar mera om ni visste allt som jag vet om mig.
Vi vet att du är en väldigt omtänksam person, att du har det väldigt jobbigt och att du dömer dig själv väldigt hårt. Jag tycker i alla fall om dig, även om jag inte vet allt om dig. Det är ju få personer man verkligen vet allt om, man kan tycka om dem ändå. Ofta är de snällaste personerna de som är hårdast mot sig själva, så att någon tycker den själv är dålig brukar inte betyda att det är sant.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
815
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 352
Senast: manda
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 858
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp