Det är helg!

Idag ska det fortsätta byggas i stallet, och rida tjuriga märren. Imorgon ska jag hämta hem min åring, och röja på gårdsplanen (väldigt nödvändigt) :)
 
Enda planen jag har är väl att det behövs handlas samt en uteritt med pållen imorgon.

Annars verkar det vara en effektiv lördag här, tvättar, byter vatten till fiskarna och diskat. Samtliga aktiviteter synnerligen jättenödvändiga pga tidigare tidsbrist/slapphet! :P
 
Enda planen jag har är väl att det behövs handlas samt en uteritt med pållen imorgon.

Annars verkar det vara en effektiv lördag här, tvättar, byter vatten till fiskarna och diskat. Samtliga aktiviteter synnerligen jättenödvändiga pga tidigare tidsbrist/slapphet! :P
 
Idag har jag fått så himla fina presenter och blommor :love: kvällen kommer fortsättas med sambon med film, god mat och en pepparkakassockerkaka :d I morgon ska jag träffa två kompisar och ta en fika :)
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
677
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 038
Senast: Hedinn
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 014
Senast: Ms_Antrop
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp