Det eviga höstmörkret...

Sv: Det eviga höstmörkret...

men hur ser du var vägen går i mörkret? litar du på hästen att den ser, eller kan du vägen såpass bra att du vågar?
 
Sv: Det eviga höstmörkret...

men hur ser du var vägen går i mörkret? litar du på hästen att den ser, eller kan du vägen såpass bra att du vågar?

Alltså m,an ser ju alltid lite i mörkret , kontraster och sånt . och när jag går i på en skogsstig så vet jag vart den leder och allt. så jag kan vägarna väldigt bra. Hästen ser ju ocksåp bra och följer ju vägen jag går in på . men det är ju jag som bestämmer just vart vi ska vika av . Men är jag ösäker någon gång vart jag är. inte för det har hänt. Men då är det bara att låta hästen få välja väg så är vi tillbaka hemma sen :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 262
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 743
Senast: _Taggis_
·
Hästhantering Det är väl bara att inse att hösten och med den det förhatliga mörkret är på ingående. Jag har en sjuårig ponny som jag haft sen hon var...
2
Svar
37
· Visningar
3 243
Hästvård Hej! För er som följt min tråd "Problem att rida ut" vet att jag under hösten haft stora bekymmer med min 26 år gammla ponny. Han har...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 264
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp