Det finns inga hela bitar kvar

Jag vet att det är massa fel i huvudet på mig och att jag aldrig kommer få veta varför just jag är så jävla fucked up och o möjlig att tycka om.
Eller jag vet att en andledning är att jag har autism och är skit konstig. Och att jag har gjort äckel saker med äckel gubbar så jag är så jävla äcklig så domflesta vill nog bara spy av mig.
Och jag är skit dålig på att förklara och ut trycka mig. Så jag fattar ju varför domflesta inte orkar med mig men skulle ändå bara önska att jag kunde fått en förklaring.
Men skitsamma. Jag vet att jag är dum och bort skämd och värde lös. Och jag håller med om det. Och mamma och pappa är värda att ha ett mycket bättre barn motför mig. Och det var ett STORT miss tag av mig och min fucking autism hjärna att jag blev ledsen att dom inte fattar hur jag funkar. Men tyvärr så kan jag inte vara till räckligt bra för dom eller för nån annan. Men dom och alla andra kan iallafall slippa mig. Och jag kan slippa alla svikare och alla som är falska och ljuger. Och OM det finns en himmel så kommer jag träffa Bella igen ❤️
Och andledningen att jag skriver dethär är för OM nån skulle undra varför jag slutar skriva. Som jag inte tror men bara om så vill inte jag att nån ska bara undra. Utan då vill jag ge en förklaring att jag vet att jag är jobbig och jag kommer sluta skriva därför. Och jag hoppas att jag får en chans att komma till Bella snart.
 

Vi är många som följer din resa och känner med dig, som hejar på och hoppas att allt ska bli bättre, som önskar att vi kunde hjälpa. Hoppas också att du kan gå och be om hjälp där du är om du känner att det svämmar över just nu. :heart
 
Jag vet att det är massa fel i huvudet på mig och att jag aldrig kommer få veta varför just jag är så jävla fucked up och o möjlig att tycka om.
Eller jag vet att en andledning är att jag har autism och är skit konstig. Och att jag har gjort äckel saker med äckel gubbar så jag är så jävla äcklig så domflesta vill nog bara spy av mig.
Och jag är skit dålig på att förklara och ut trycka mig. Så jag fattar ju varför domflesta inte orkar med mig men skulle ändå bara önska att jag kunde fått en förklaring.
Men skitsamma. Jag vet att jag är dum och bort skämd och värde lös. Och jag håller med om det. Och mamma och pappa är värda att ha ett mycket bättre barn motför mig. Och det var ett STORT miss tag av mig och min fucking autism hjärna att jag blev ledsen att dom inte fattar hur jag funkar. Men tyvärr så kan jag inte vara till räckligt bra för dom eller för nån annan. Men dom och alla andra kan iallafall slippa mig. Och jag kan slippa alla svikare och alla som är falska och ljuger. Och OM det finns en himmel så kommer jag träffa Bella igen ❤️
Och andledningen att jag skriver dethär är för OM nån skulle undra varför jag slutar skriva. Som jag inte tror men bara om så vill inte jag att nån ska bara undra. Utan då vill jag ge en förklaring att jag vet att jag är jobbig och jag kommer sluta skriva därför. Och jag hoppas att jag får en chans att komma till Bella snart.

Jag hoppas att du fortsätter skriva här om du mår bra av det, jag skulle sakna dig om du försvann.
 
Det är inte massa fel i huvudet det på dig. Du är en fantastisk person med massa goda egenskaper som jag uppskattar och där är du varken dum, äcklig eller något annat. Där är du snäll, älskar djur och en väldigt omtänksam person.
Ta väl hand om dig ♥️
 
Du är jättefin och det är lätt att tycka om dig. Men just nu mår du dåligt. Kunde jag skulle jag limma ihop alla trasiga bitar. Det skulle bli jättevacker mosaik 💙.
basilica-di-san-vitale-ravenna-emilia-romagna-italy-22_orig.jpg
 
Jag hoppas verkligen att du har någon på boendet som du kan dela de här tankarna med, Emma. För det är inte sant att folk tycker att du är äcklig eller dum eller omöjlig att tycka om. Det är dåligt mående med en massa självhat som får dig att känna det som om alla är emot dig. Monstret som klöser och river. Och det brukar ju inte bli så bra när monstret får ha dig för sig själv.

Om du mår dåligt av att skriva och har svårt att hantera vad folk svarar är det jätteklokt att ta paus. Om du vill börja skriva igen så kommer det att finnas folk här som tycker om dig och vill dig väl. Ta hand om dig.
 
Du är så fin och så värdefull. Att du varit med om övergrepp och hemska saker gör inte dig till en sämre, mindre värd person, men jag kan förstå att du känner så...

Jag förstår att du är arg på dina föräldrar och på din situation och det har du din fulla rätt i att vara. Även om jag tror att dina föräldrar bryr sig väldigt mycket om dig och älskar dig oändligt, som jag gör med mina barn. Men mina barn tycker inte att jag är världens bästa förälder alltid.
Ilska är ju väldigt bra ibland. Alla känslor måste få vara tilåtna för att vi ska kunna läka och helas, det är min övertygelse.
Jag önskar bara att du kunde få hjälp att vända ilskan bort från dig själv och kunna börja tycka om dig själv igen. Se det vi ser genom dina texter, en så klok och varm person. Vi är många här som bryr oss om dig. Men om du inte mår bra av sitt vara här/skriva här är det bra att du pausar.

Jag önskar att allt gott i världen fick komma till dig, Emma.
Stor kram från en som vet hur det känns att drabbas av förlust och sorg och som har mist både tvåbenta och fyrbenta kärlekar... det är en del av att vara människa. Det går att sörja, att gå i tusen bitar och känna glädje och framtidstro ändå. Det går. Tro mig. Ge inte upp :heart .
 
Åh Emma, hittar inte orden för vad jag skulle vilja skriva men jag vill verkligen att du ska få må bra, du är inte äcklig eller dum eller bortskämd.

Kram ❤️
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag har hört om autism är att många som har det har mera känsla om rätt och fel motför andra. Men det stämmer ju inte för...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 966
Senast: emma-vsm
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 794
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 473
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp