Det här är konstigt

shady

Trådstartare
I min inkorg för PM står det att det finns 11 sparade meddelande, totalt 21 sparade. Jag kan bara hitta dessa 11, var är dom andra och hur får jag fram dom????
 
Sv: Det här är konstigt

Nu kom jag på det. Så himla sjukt, dom var ju inte ens sparade utan det var dom skickade PM som låg som sparade PM.
 
Sv: Det här är konstigt

Men Mysko behöver man ju inte gömma sig för. ;) Det är ju bara att öppna famnen och krama henne ju. :angel:
 
Sv: Det här är konstigt

Iofs :love:
Men nu har jag retat henne lite väl hårt dom senaste dagarna
tror jag :angel:

Fast..om du ser henne, så hälsa att hennes häst ÄR tjusigast :)
och inte myglig
 
Sv: Det här är konstigt

Vet du om att du är super härlig människa? Är så himla glad att jag föreslog den där träffen på Öland i sommras, annars hade jag ju aldrig fått lära känna dig.
 
Sv: Det här är konstigt

Tar kanske ett tag innan jag träffar henne igen, men när jag gör det så lovar jag det. Kanske får träffa dig då också, vem vet.
 
Sv: Det här är konstigt

Ska försöka hinna med en fika hos dig,, ska vi kolla om det passar nästa vecka :confused:
mysko som är glad att känna dig och vill verkligen träffa Den där Sabla 22an :angel: som jag HADE tänkt skulle ha gift sig med min son (fast han vet inget :angel: ) men nu har hon gått och träffat en annan och ska ha barn oxå :crazy: ;)
 
Sv: Det här är konstigt

Attans också, men vet du inte att man som mamma INTE skall bestämma vem sonen skall gifta sig med? Brukar inte bli lyckat då.

Kan nog passa nästa vecka, skall bara se till att få igång min mobil. :idea: Fast jag kan ju PM a dig mitt hem nummer.
 
Sv: Det här är konstigt

Alltså jag hade ju tänkt gifta mig med din son :d :d :d
Men.. så kom ju HAN, han som är den bästa som finns :love:
Jag är löjligt kär, alltså sådär riktigt fånig.. men det bjuder jag på :angel:

Men fortsätta snegla på din son.. det kommer jag nog aldrig att sluta med :d :o så var rädd om det du önskar ;) det kan slå in en vacker dag *hehe*
 
Sv: Det här är konstigt

Förlåt, men ämnet kanske har kommit lite väl långt ifrån "Bukefalos-hjälp" nu. :angel: Så ta gärna konversationen via PM istället. :)

/Erica - moderator
 

Liknande trådar

Relationer I en undersökning som Länsförsäkringar har gjort har man kommit fram till en summa hur mycket ett barn kostar fram till 18 års dagen. Då...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 576
Senast: tornblomma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har mått ganska bra nu i juli. Har kunnat minska på flera ångest- och sömnmediciner och känt mig lugn ändå. Men så ringde nån från...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: Rosett
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Happimess
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 811
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp