Bukefalos 28 år!

Det här med fel lösenord...

Mammas

Trådstartare
Anledningen till att jag frågar är en lek på ÄU, där en användare döljs bakom ett hemligt nickname. Varje person som kommer på vem det är ändrar lösenordet till sitt användarnamn. Detta leder till att jag gissar fel ibland, och igår kom jag upp i de fem tillåtna felen.

Jaja, my bad, väntar 15 min (vilket för övrigt är 15 min från senaste försök, så om jag skriver fel fem gånger, väntar 14 min och sedan skriver in rätt får jag vänta 15 min från den gången efter 14 min jag testade). Loggar då in rätt på mitt nick. Kollar runt lite och under tiden kommer det in någon ledtråd till, så jag loggar ut och försöker logga in som DenHemligaBukefalisten - då får jag upp en ruta där det står fel lösenord och att detta var 6e gången och att jag får vänta 15 min till. Hur kan det komma sig? Nollas inte det efter de 15 minuterna?

Ikväll har jag fem nya försök på mig, av dess har jag nu använt fyra, vilket innebär att om jag testar nu igen och har fel får jag vänta 15 min. Men hur lång tid tar det innan dessa fyra försök nollas så jag kan få ha fel igen? :)
 
Sv: Det här med fel lösenord...

Eftersom det kan vara flera som försöker logga in som Denhemligabukefalisten så brukar det blir lite struligt med inloggningen. Vi på senior körde den leken för kanske något år sedan, drygt och det ställde till en del problem kommer jag ihåg... :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
352
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp