Det har gått ett år...

Vad mysigt att du hittat en ny! Det dröjer nog ett tag, men
jag ska ha en hund igen. Jag ska bo i villa någonstans och
verkligen ha tid med hund, DÅ ska jag skaffa mig en ny vän!

Lycka till med valparna (när du hittar en till)!!! :)
 
Jag är glad att jag kom på bättre tankar och skaffade mej en ny liten valp. Visst är det oehört jobbigt när man står inför faktum att man måste låta sin vän somna in och många gånger hinner man ju tänka tanken att aldrig mer utsätta sig för detta jobbiga. Men den vardagliga glädjen man har med sin hund uppväger trots allt och så står man där med en liten valp att glädjas åt igen :)
 
Ååå... läste just din sida om Cindy och det var bara hur sorgligt som helst!! :cry: :cry:

Vet att det snart är min tur att låta min älskade vän gå iväg!! :crazy:
 
Usch, vad sorgligt! :cry:
Jag blir lika ledsen varje gång jag förlorat ett djur (hund, katt, marsvin, hamster). Alla har varit mina bästa vänner, min familj.
Förstår faktiskt inte varför jag skaffar nya djur, men det är väl det där med att de ger en så otroligt mycket så länge de lever!!! Djur är helt enkelt bäst!! :love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 217
Övr. Hund Är just nu helt förstörd och förkrossad! Allt gick så otroligt fort och känns fortfarande så sjukt overkligt, men igår var jag tvungen...
2
Svar
20
· Visningar
3 077
Senast: Ajda
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 235
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 919
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp