Det märks att det är OS år i år!!

F

fio

saxat från Ridsportförbundets hemsida:

Info från Fälttävlanskommittén

På förekommen anledning vill fälttävlanskommittén påminna om att all kontakt med offentliga organ som olympiska kommitten, FEI med flera ska ske via SvRF och inte via privata initiativ.

Varför blir folk alltid som galna när det är OS år :crazy:
 
Varför skall de inte lägga ut sådan info med tanke på vad som skedde inför OS i Sydney..... :crazy:
 
Det tycker jag inte vi skall dra upp här med tanke på dom personer som var inblandade.
 
Sist det var OS så var det en del aktiva och deras anhöriga som betedde sig mer eller mindre illa...... Uttagningar och annat ifrågasattes och folk blev svartmålade till höger och vänster.

Resultatet av detta blev att Sverige INTE fick skicka ngt lag i fälttävlan, fast de var kvalade, och det var alltså Sveriges Olympiska Komitte som fick nog, vilket jag personligen tycker var bra.
 

Liknande trådar

V
Hästmänniskan Hej! Jag har ett problem som jag inte vet hur jag ska lösa och vänder mig därför till er. Vill gärna vara anonym och skriver därför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 902
Senast: ebba85
·
S
Hästmänniskan Ni som jobbar på eller rider på ridskolor kan ni inte berätta lite i korta drag om vad det är för verksamheter som bedrivs, hur många...
Svar
10
· Visningar
2 058
Senast: Lucta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp