Det närmar sig

Fyra veckor går fort förbättrat uppresningar från brits med tre sekunder och tre meter med rullator med fem sekunder, mindre smärta och stelhet. I morgon är det 30 meters test med rullator och så ska jag be om avslutningsmassage + tens av ländrygg.
 

Bifogade filer

  • hem.jpg
    hem.jpg
    159,2 KB · Visningar: 85

Fyra veckor går fort förbättrat uppresningar från brits med tre sekunder och tre meter med rullator med fem sekunder, mindre smärta och stelhet. I morgon är det 30 meters test med rullator och så ska jag be om avslutningsmassage + tens av ländrygg.
30 m ostbågskrokig rullatorgång på 42 sekunder 28 augusti

38 m i stort sett upprätt rullatorgång på 39 sekunder idag. Men då tog jag helslut och blev Fontana de Trevi, till Iones förskräckelse. Men vi drog ner till gymmet och pratadde igenom alla förbättringar, så jag kunde andas och njuta av en kopp kaffe o en brownie.

Nu ska jag se om jag kan trycka ner lite grejer i resväskan om en stund. Men det blir nog en kvarts sängläge först.
😛
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: IngelaH
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 730
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp