Det nya RoyalCanin fodret?

Tja, Totte tycker RC maxi är smaskens! Jag har påbörjat övergång, tar det lugnt, så han inte blir dålig i magen! Katterna tyckte tydligen det var gott ocå...får hoppas han fortsätter vara glupsk!
 
Ja, MAXI-serien gillar min också :)

Även katterna våra äter Royal, och om vi ibland inte kan ta oss till djuraffären så får dom äta något billigt torrfoder från ICA, tills nästa dag eller så. Dom ratar det totalt och äter av hundmaten då.
Bortskämda katter ;)
 
Hi hi...gick in på Royals sida och vidare in på hundraser. Bläddrade fram schäfer och fick fram följande:

Den tyska schäfern är lydig, trogen och har ett utomordentligt luktsinne.

Ska man kanske köpa en tysk nästa gång så är man gaderad att den kommer bli lydig! :D ;) :angel:
 
Haha :D

Eller så kan man börja tro på vad som helst och tycka att Danska Schäfrar är lydiga, extremt speciella och väldigt söta.
Jag menar, vår Schäfer från Danmark var ju så!

;)
 
Ja, och när man läste vidare på sidan om am.staff så går de inte ihop med några andra hundar. :eek: Ska kanske strunta i att träffa Glee på fredag!? :D ;) :angel:
 
Haha vad säger ni!?
Förresten är Selma staff. Och är det någon som blir attackerad är det nog hon själv, av era hundar alltså, för hon är så jobbig :D
 
Ja, våra hundar har ju träffat och gaddat ihop sig nu. Imorgon får Selma se upp!! :angel:
 
Hur gör du? Bil eller kommunalt?

Vill du ha vägbeskrivning så kan jag skicka det via PM.
 
Kommunalt.. Jag är inte helt säker på att vi kommer men jag tror det :)

Bebben pratade om att vi kanske kunde klämma in oss i din bil, tror du det går? Eller går det att komma ut till badplatsen på något annat sätt?
 
Vi får klämma in oss i min bil och så kör vi ut till badplatsen. Det är en bit annars. Men med bil tar det ca 10 min från tunnelbanan. :)
 
Bra :)

Brukar det vara andra hundar där också? Eller kan vi ha hundarna lösa?
 
Det är tillåtet för hund och häst, men det är sällan det är andra hundar där eller hästar för den delen.

Men det skulle inte förvåna mig om det är fullt bara för att vi kommer. :p
 
Ok. :) Nej nu när det är så fint väder är det säkert fler som går dit. Får väl hoppas att det inte blir fler så Selma och X kan vara lösa. :)

Låter bättre än hundstranden som jag var på för nån vecka sen. Där var fullt med hundar och nästan ingen var kopplad. Lite jobbigt när man kommer dit och ska träna på att vara i närheten av andra hundar utan att gå fram. :p
 
Ja, verkligen skönt om vi vore ensamma. Det händer faktiskt ganksa ofta att man sitter själv. :)

Ska vi ta det ganska tidigt? Vad tycker ni?
 
Det tar väl ungefär 1 timme för mig att åka till dig, så ganska tidigt passar mig också!

Om det är lika fint väder som idag så kommer det att vara underbart att sitta där ett par timmar..

Ja, vi behöver väl inte fråga hur varandra ser ut nu. Kaza känner igen mig och X och glee behöver bara titta efter en stor svart hund, som låter när hon får syn på deras lilla svarta hund :rofl:
 
Vad är tidigt för Dig?
Jag ska lämna min pappa och brorson vid bromma flygplats vid 08.30

OM ni inte sover då skulle jag kunna hämta vid 09.00 :angel: Är det för tidigt? :o
 
Bromma flygplats ligger ju bara typ 10 min härifrån med bil!

Då kan du ju komma och hämta mig hemma ju *snäääällaaa*.. *fjäskar*

Hohoo.. Gleee, vart äääär duuuu?
 
Ja, jag tänkte det! Men är du vaken då?? :D

Om Glee kan komma till Dig så samlas vi där någonstans. :confused: Eller nåt. :D

Jag ska iväg ut och äta nu, men jag loggar in senare ikväll runt 23
Jag pm:ar mitt mobilnr
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
655
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
703
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej på er! Funderar på att låta hundarna få äta färskfoder blandat med torrfoder ( delar hundarna med föräldrarna och de vill ej ge...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp