Det som har gjort mig till denhär personen

Det är ju endel här som brukar tycka att jag gör bra teckningar om hur det är för mig och min upp fattning och så. Men ja jag vet inte hurmånga som tycker det påriktigt men idag med psykologen så gjorde jag denhär som är om neggativa saker som har på verkat mig och som är som fast i mitt huvud. Så man kan säga att det är som har format mig liksom.
Men ja dethär är inte ALLA neggativa saker. Och det finns ju possitiva saker också som på verkar den man är! Men dethär är mera det som är i mitt huvud som tar från mitt batteri och så liksom.
Men ja jag bara vill visa att det är liksom allamöjliga saker hop blandat och att dom på verkar varandra och alltmöjligt. Så det går liksom inte att ta ut bara nån sak utan ALLT dethär har en del till hur jag mår och det jag be höver få hjälp att be arbeta.
 

Bifogade filer

  • DSC_2505.JPG
    DSC_2505.JPG
    134 KB · Visningar: 347

Jag tycker dina tidigare teckningar och den du visar idag är väldigt tydliga och bra illustrationer!
Det är väldigt många saker som psykologen måste tänka på när hen ska hjälpa dig att bearbeta dina trauman.
Det är går ju inte bara att ta en del av allt på din teckning, utan allt pågår ju hos dig samtidigt. Så jag har full förståelse för att det tar mycket energi ifrån dig :heart
Jag hoppas att du har en psykolog som du har förtroende för, så att ni kan samtala runt din teckning sedan.
 
Jag tycker dina tidigare teckningar och den du visar idag är väldigt tydliga och bra illustrationer!
Det är väldigt många saker som psykologen måste tänka på när hen ska hjälpa dig att bearbeta dina trauman.
Det är går ju inte bara att ta en del av allt på din teckning, utan allt pågår ju hos dig samtidigt. Så jag har full förståelse för att det tar mycket energi ifrån dig :heart
Jag hoppas att du har en psykolog som du har förtroende för, så att ni kan samtala runt din teckning sedan.
Tack ❤️ Och ja exakt allting hör ju hop och blir på verkat av detandra och så.
Och ja jag har ju pratat med henne LÄNGE nu så hon vet liksom hur jag funkar och så och då känns det tryggare. Som tillexempel att jag ritade denhär idag för att få ut som sakerna och som närma mig jobbiga minnen fast att jag inte be hövde bara rakt ut PRATA om det för då bara går det inte. Så vi jobbar ganska så ofta som från att jag ritar eller sånt iallafall som en början.
 
FUCK vad allt är jobbigt nu 😭 Jag har haft ridning idag som gick okej. Min UNDER BARA valp är här nu 🩵 Och DETENDA som jag har i huvudet är massa jobbiga tankar. Jag KAN INTE känna nånting possitivt o avsett hurmycket jag VILL men det är o möjligt förmig.
Det är som att varje ande tag bara gör ONT. Och att ALLT på minner om saker. Jag är äcklig jag är värde lös jag är o viktig jag är dum jag är dålig jag är världens sämsta matte jag är korkad jag är självisk jag är dum i huvudet jag är ful jag är efter bliven jag är miss lyckad jag är o möjlig.
 
FUCK vad allt är jobbigt nu 😭 Jag har haft ridning idag som gick okej. Min UNDER BARA valp är här nu 🩵 Och DETENDA som jag har i huvudet är massa jobbiga tankar. Jag KAN INTE känna nånting possitivt o avsett hurmycket jag VILL men det är o möjligt förmig.
Det är som att varje ande tag bara gör ONT. Och att ALLT på minner om saker. Jag är äcklig jag är värde lös jag är o viktig jag är dum jag är dålig jag är världens sämsta matte jag är korkad jag är självisk jag är dum i huvudet jag är ful jag är efter bliven jag är miss lyckad jag är o möjlig.

Du är INGET av det där men hjälper ju inte när du själv inte ser det 💔❤. Kan du inte försöka flytta fokus och berätta om något om ridningen? 🥰
 
FUCK vad allt är jobbigt nu 😭 Jag har haft ridning idag som gick okej. Min UNDER BARA valp är här nu 🩵 Och DETENDA som jag har i huvudet är massa jobbiga tankar. Jag KAN INTE känna nånting possitivt o avsett hurmycket jag VILL men det är o möjligt förmig.
Det är som att varje ande tag bara gör ONT. Och att ALLT på minner om saker. Jag är äcklig jag är värde lös jag är o viktig jag är dum jag är dålig jag är världens sämsta matte jag är korkad jag är självisk jag är dum i huvudet jag är ful jag är efter bliven jag är miss lyckad jag är o möjlig.

Jag håller inte alls med om att du är någon av de sakerna. :heart Men om du vill så får du gärna förklara varför du tycker att du är det?

För mig så är du en underbar, klok och snäll tjej som är duktig med hundar och tar hand om dom jättebra. Och som gör världen till ett bättre ställe genom att sprida empati och kunskap.
 
Jag håller inte alls med om att du är någon av de sakerna. :heart Men om du vill så får du gärna förklara varför du tycker att du är det?

För mig så är du en underbar, klok och snäll tjej som är duktig med hundar och tar hand om dom jättebra. Och som gör världen till ett bättre ställe genom att sprida empati och kunskap.
Jag orkar inte förklara allt varför jag är det. Men ja allt som är i bilden tillexempel. Och att inte ens världens finaste bästa valp kan hjälpa så det känns bättre 💔
 
Fast jag ÄR ju det.
Och jag vet inte vad jag ska skriva om ridningen. Det gick okej iallafall men jag GÖR ju inte såmycket utan jag bara skrittar runt lite.

Du och jag ser olika på den saken fina du ❤. Gör ni några övningar även om du "bara skrittar runt lite" eller är det typ bara runt fyrkantspåret? 😊. Rider du bara ponnyer eller stor häst med? 😊
 
Du och jag ser olika på den saken fina du ❤. Gör ni några övningar även om du "bara skrittar runt lite" eller är det typ bara runt fyrkantspåret? 😊. Rider du bara ponnyer eller stor häst med? 😊
Jag gör lite rid vägar och så och gjorde några halter idag också. Men jag har ju ledare helatiden så vet inte hurmycket JAG gör.
Och förra terminen så red jag samma c ponny helatiden och efter sommaren så har jag ridit samma d ponny varje gång. Så bara ponny iallafall.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 954
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 556
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 266
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp