Det som har hänt....

Sv: Det som har hänt....

Tårarna bränner i ögonen när jag tänker på er sorg. Kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig hur fruktansvärt hemskt det ni råkat ut för känns. Tittar varje kväll på mina barn och är så glad över dem.

Er Jonathan dog alldeles för ung, men glöm aldrig bort att du alltid är mamma åt din son även om han tillbringar sin tid hos änglarna, och du kommer alltid att älska honom. Det kan INGEN ta ifrån dig, aldrig någonsin.

Skickar massor av tröstkramar och tänder ljus för er.

05_04_63_prev.jpg
 
Sv: Det som har hänt....

*har följt tråden i tysthet*

Jag vet att du redan hört dessa ord många många gånger men jag finner inga bättre ord att skriva just nu så; "jag beklagar verkligen er sorg"

Många styrke- och tröstkramar från mig och djuren.
 
Sv: Det som har hänt....

Jag hade helt missat den här tråden och har nu läst igenom allt. Din fina men så sorliga historia, alla underbara ord och människor som stöttat dig. Jag kan inte mer än säga att jag är så otroligt ledsen. Ingen människa ska behöva gå igenom det ni gjort! :(
 
Sv: Det som har hänt....

Varför fick jag inte lov att få vara mamma åt min son??
Varför fick jag inte lära känna honom som den individ han hade blivit?
Varför förvägrades vi den glädjen, lyckan att få älska vårt barn?

I mina ögon är ni absolut föräldrar! Jag tittade på bilderna där ni håller Jonathan precis när du hade lagt ut dem här i tråden. Jag har inte tittat på dem sedan dess, men ändå dyker de upp på min näthinna ibland, just för att de utstrålar så oerhört mycket föräldrakärlek.
 
Sv: Det som har hänt....

Att det gått sex månader ...jag har gråtit hjärtat ur mig för er, mer än en gång. Min sambo nämnde förra veckan att han fortfarande ser bilderna på er och lider med er liksom. Jag var höggravid när det hände och det var din tråd som fick mig att ta tag i att kräva igångsättning för att min tjej kändes så slö i magen. Och när hon väl kom ut så var hon så liten för att hon inte fått näring riktigt på sista veckorna, men hon mådde bra.

Förlåt svamlet, ville bara säga att ert livsöde berör vår familj fortfarande, även o mvi inte känner er på riktigt. Och jag hoppas att Jonathan i framtiden får syskon och att ni får vara de underbara föräldrar som ni redan är. Styrkekramar, och lycka till med att gå tillbaka till jobbet!
 
Sv: Det som har hänt....

Tänker också ofta på er, och hur erat liv måste blivit utan eran son.

Sedan är det beklagligt att det strular med papper osv. Hoppas att det kommer gå bra för dig att jobba 100%.

Cyberkram.
 
Sv: Det som har hänt....

Att det gått sex månader ...jag har gråtit hjärtat ur mig för er, mer än en gång. Min sambo nämnde förra veckan att han fortfarande ser bilderna på er och lider med er liksom. Jag var höggravid när det hände och det var din tråd som fick mig att ta tag i att kräva igångsättning för att min tjej kändes så slö i magen. Och när hon väl kom ut så var hon så liten för att hon inte fått näring riktigt på sista veckorna, men hon mådde bra.

Förlåt svamlet, ville bara säga att ert livsöde berör vår familj fortfarande, även o mvi inte känner er på riktigt. Och jag hoppas att Jonathan i framtiden får syskon och att ni får vara de underbara föräldrar som ni redan är. Styrkekramar, och lycka till med att gå tillbaka till jobbet!

Usch, det lät inte alls bra, tur att du fick din vilja igenom & blev igångsatt.
På sätt & vis kommer vi nog prova igen, men jag är skiträdd, kommer vara helnojjig nästa gång. Jag som tog Jonte med ro, red så länge kroppen orkade på ganska hög nivå, när det gjorde för ont att sitta upp & av så slutade jag rida.
Hade jag lyckats övertala sambon att lyfta upp & av mig med traktorn, hade jag nog ridit helt in i det sista.. :D
Stör mig fortfarande att han inte gick med på det. :rofl:


Nu ska jag hoppa i kläderna & köra, jobbet väntar inte på mig.

/ Är mycket gladare idag, Nattfare gav 200% på banan imorse :love: (är i ett lyckorus, älskade lilla gammelskrutten)
 
Sv: Det som har hänt....

Åh, Spirit. Du anar inte hur mkt jag tänkt på er. Min dotter föddes precis innan din lille son och ofta, ofta tänker jag på er och undrar hur ni mår. En bekant förlorade också sin son i magen för lite sen och varje gång något sådant händer far mina tankar till dig. Det blev så nära och så påtagligt när Linn föddes. Jag förstod hur lyckligt lottad jag är som har få föda två friska barn.

Jag skickar dig all styrka jag kan för att du ska kunna gå vidare och så småningom kanske få hålla barn nummer två i dina armar, om du vill.

Många kramar, styrka och tankar.

/Patsy
 
Sv: Det som har hänt....

Jag kom att tänka på er just igår, innan jag sett inlägget, & undrade hur det var med er.
Det finns många som tänker på er & lilla Jonathan, han kommer alltid finnas kvar eftersom ingen glömmer.
 
Sv: Det som har hänt....

Gud vad sorgligt, fick tårar i ögonen när jag läste :cry:

*massor av tröstkramar*
 
Sv: Det som har hänt....

Jag tänker på er ibland och fäller en tår.

Jag har en arbetskamrat som faktiskt mist flera barn sent i graviditeten och det fick en jätte fin, frisk och perfekt Elsa i somras. Deras Oscar dog i magen i v. 38 kring midsommar förra året.

Jonte vakar över er och är med er, det är jag bombsäker på. Jag trodde inte på "sånt" först efter min farfar avled och jag flera gånger känt hans närvaro. Jag är säker på att han har det jätte bra där han är och tränar för fullt på att lära sig krypa!
 
Sv: Det som har hänt....

Jag tänker på er ibland och fäller en tår.

Jag har en arbetskamrat som faktiskt mist flera barn sent i graviditeten och det fick en jätte fin, frisk och perfekt Elsa i somras. Deras Oscar dog i magen i v. 38 kring midsommar förra året.!

Jag tror inte jag hade klarat flera sådana bakslag, tycker otroligt synd om din arbetskamrat :( & är riktigt glad över att dom slutligen lyckats, man skall inte ge upp hoppet.

Tänker själv på alla andra änglamammor som mist sina barn, sänder tankar & styrka till dem. Ingen skall behöva gå igenom detta :mad:
 
Sv: Det som har hänt....

Jag har tänkt på er så mycket, det var inte länge sen jag var inne i den här tråden och läste, och grät. Det blev så mycket mer verkligt för mig eftersom min kompis barn dog bara 2 veckor före din Jonathan.

Du kommer alltid att vara mamma, ingen ska någonsin få dig att tro annat!

Jag vet inte ens vad ja ska säga, allt känns så fjuttigt! Men du ska veta att jag tänker på er, ofta!

Massa Kramar/ Johanna
 
Sv: Det som har hänt....

Vi hade samma BFdag så det var dig och din mage jag följde och jämförde med.
Min dotter bestämde sig för att komma några dagar tidigare än beräknat och efter det var jag inte inne här lika aktivt under ett par veckor men en av de första sakerna jag läste när jag kom tillbaka var ditt inlägg i "alla gravida" tråden.

Jag vet inte om det var för att jag följt dig och själv var mitt inne i den största lyckobubblan i mitt liv samtidigt som du drabbades av den största sorgen man kan drabbas av som jag greps så otroligt starkt av din berättelse och det orättvisa som drabbat er.
Du är den enda bukefalisten jag tänker på privat och jag tänker på dig ofta.
Du är så otroligt stark!
 
Sv: Det som har hänt....

Älskade gumman, finner inga ord. Tårarna faller sakta, glöm inte att vi finns här närsomhelst ni känner att ni behöver oss.

Massor av kramar
 
Sv: Det som har hänt....

Jolanta,
tänker fortfarande på mötet i somras, din varma kram & din underbara lille plutt.
Så mycket glädje, fullständigt lyste om dig, var underbart att se.

ÅDI,
Tack för dina ord, dom värmer verkligen hela vägen in :cry:

Mirac_,
Ser fram emot att sno din lille när den kommer ut nästa år ;) Har inte speciellt långt hem till dig.;)
 
Sv: Det som har hänt....

Hjärtat, du får låna den precis när du vill.
Jag hoppas att det inte är alldelles för jobbigt att vi ska ha nästan precis ett år efter att ni förlorade er underbara son.

Kan inte beskriva sorgen jag känner och frustrationen över att man inte kan göra något för att förändra läget. :cry:

Älskar dig snäckan, glöm aldrig de. :love:
Beundrar dig för ditt mod och din styrka.
 
Sv: Det som har hänt....

Ord känns så tomma i sammanhanget, man vill bara rent bokstavligen gå in och ordna till så ni slipper allt det onda. Tyvärr finns inte den möjligheten. Istället skickar jag all kärlek och värme jag kan...tänker på er.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 404
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 878
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 795
Senast: tott
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarpratare 2024
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp