Detta kanske jag väntat från valpen men inte en tik 3 år

K

KaZa

Igår så fick mina hundar (3 år tik och en valp 4 mån) som vanligt ett varsitt godisknytte. Jag tar då en lakansbit på 50 cm x 50 cm och så tar jag några frollisar och lägger i. Viker den 4-5 ggr och sen slår jag 1-2 knutar på. Då har de jättekul sysselsättning.

Idag när jag var ute morgonsvängen så satt Tiken länge och väl och försökte lägga en hög, utan resultat. Någon timme senare ytterligare ett försök och ut kom ett lakan :eek: :crazy: Hon har aldrig någonsin svalt något olämpligt varken som vuxen eller som valp. Varför skulle hon helt plötsligt få för sig att svälja denna. Hon har ju haft samma lakansbit i flera veckor. Hungrig?? :D :D :angel:
 
fniss tur att hon fick ut det så snabbt då :crazy:

hon orkade nog inte vänta på att knutarna skulle lossna utan trodde nog att lakanet smakade lika gott som godiset ;)
 
Vilken bra ide! :idea:
Ska jag testa på min lilla dam därhemma. :)

Tiken kanske tyckte att lakanet smakade gott.. :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 820
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 146
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Sitter i den förmånliga men svåra situationen att ha valmöjligheter på valp. Och vet inte hur/om/varför jag ska välja! Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: Laa
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 845
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp