Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ett fullblod med hög och smal manke, är ganska rak i ryggen. Blir tokig! Vet inte vad för sadel som skulle kunna passa! Är det någon som har några förslag? Ska vara en allround eller hopp.
Passier och Kieffer brukar vara bra märken till hästar av denna typ!
Värt att pröva i varje fall!
Finns en hel del begagnat till vettiga priser!
Lycka till!
Det enda som passat mitt fullblod (smal, hög manke & rak, kort rygg) är Passier och Kieffer, av de vanligaste sadelmärken på den svenska marknaden. Har dock inte testat Albion i hopp.
Tack för alla tips! Har inga bilder men ska försöka ordna det! Går alla prestigesadlar att ändra i bommen? Har nämligen en prestige venezia men den är för bred!
Ja, alla Prestigesadlar efter ett visst årtal går att ändra i bomvidden. Du kan ringa EqualityLine och berätta när den är köpt och ge dom sadelnumret så kan de kolla om den är ändringsbar.
Kropp & Själ Jag får min nya bil på torsdag. :banana: Längtar till alla road trips framöver utan att behöva oroa sig över att bilen ska rasa ihop när...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...