Detta träns på utställning?

MaRomer

Trådstartare
Testade mitt kandar på min lilla primadonna (Skulle igentligen säljas) Men hur tycker ni det ser ut på henne? Ser det dumt ut på en utställning?

Första gången någonsin som hon har bett/träns så hon var svårflörtad idag=) Hon är bara 2 år nu så räknar med att hon växer liiite till. Dock ej mycket, men ser det dumt ut med den nosgrimman?

19912782.jpg

19915109.jpg

Små bilder och inte jättebra kvaliteé, taget med mobilen.

Sv: Detta träns på utställning?

Tycket nosgrimman är för tjock, satsa på smalare ser finare ut.
I min egen smak så tycker jag man ska ha hel färgade träns inget vit eller brunt foder.

Jag tycker också du ska satsa på ngt graciösare, eller om det räcker att ta bort nosgrimman.
På utställning ska man ju visa upp de bästa sidorna och det är ju synd om tränset täcker halva huvudet ;)

Tycket nosgrimman är för tjock, satsa på smalare ser finare ut.
I min egen smak så tycker jag man ska ha hel färgade träns inget vit eller brunt foder.

Själv tycker jag att det är snyggast med vitt foder på svarta träns=)
Men smaken är som baken....;)

Jag tror oxå att jag ska satsa på en smalare nosgrimma. Hade dockdetta oanvända kandaret som bara ligger=/

Även på utställnings träns ?

tror inte det finns vitt foder på "utställnings träns" Men om det fanns så skulle jag nog köpt ett sådant=) Men just nu tar jag det jag har hemma. Inte lätt att trycka på henne ett full eller mini träns;)

Jättefint träns för dressyrtävling, men vid utställning tycker jag det ska vara riktigt smala remmar så hästen syns mer än tränset. :laugh:

Jag hade tagit bort nosgrimman oc ev. bytt ut pannbandet mot ett helsvart, men det stör ju inte så mkt så du kan ju ha kvar det, ffa. om DU gillar dt.

Huvudet ser ju fint ut, varför inte visa så mkt som möjligt?

Jag hade velat ha lite smalare remmar, men inte behöver man köpa nytt träns för att visa en gång.

om jag var du skulle jag byta till ett helsvart träns med smal nosgrimma, smala sidostycken och smalt pannband. Jag tror att hon skulle vara ännu finare i helsvart eftersom hon är ju så ljus & har bläs! o hennes vackra huvud vill man ju gärna se hellre än en bred nosgrimma ;) Till dressyr är tränset jättefint, absolut! men till utställning blir det lite "klimpigt" för min smak :)

vart har du köpt det? vilket märke? pris? det är verkligen ett supersnyggt träns/kandar!! :bow:

om jag var du skulle jag byta till ett helsvart träns med smal nosgrimma, smala sidostycken och smalt pannband. Jag tror att hon skulle vara ännu finare i helsvart eftersom hon är ju så ljus & har bläs! o hennes vackra huvud vill man ju gärna se hellre än en bred nosgrimma ;) Till dressyr är tränset jättefint, absolut! men till utställning blir det lite "klimpigt" för min smak :)

vart har du köpt det? vilket märke? pris? det är verkligen ett supersnyggt träns/kandar!! :bow:

Tränset är iaf sålt nu=) Så alla ni som inte tyckte det avr snyggt slipper å se det=). Har ett annat träns som få funka=) Och det är helsvart till allas lättnad=)

Kandaret hon har på sig på bilderna är ett German Line kandar. Pris 1100:- skicka ett PM om du vill veta var jag köpte det.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 392
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 976
Senast: ginnies
·
Hundavel & Ras Utställningar, tävlingar och grejer har aldrig intresserat mig, jag är helt enkelt ingen tävlingsmänniska utan min hund är min vän i... 2
Svar
23
· Visningar
2 453
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Sitter här bredvid min lilla valp som sover så sött. Jag letade och funderade över en bra hund till mig under längre tid. Tillslut blev...
Svar
14
· Visningar
3 114
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka