Men ojdå!

Med tanke på storleken så träna att stå på bordet,även lite gingliga bord (jag använder tvättmaskinen när det cetrifugerar.
Trava i vänster varv utan att nosen är i marken och stå kommando så han/hon inte sätter sig,i skarpt läge kan det vara avgörande för om man blir 1 eller 2.
Bord ska jag träna på! Det har jag inte haft en tanke på så tack! Är det okej att hunden tittar på föraren?
 
Med tanke på storleken så träna att stå på bordet,även lite gingliga bord (jag använder tvättmaskinen när det cetrifugerar.
Trava i vänster varv utan att nosen är i marken och stå kommando så han/hon inte sätter sig,i skarpt läge kan det vara avgörande för om man blir 1 eller 2.
Åhhh, ska ställa ut på lördag och detta gör mig nervös! Bara ena hunden kan stå, men kan även bli för ivrig och köra en hel repertoar av sitt och ligg också. Den andra lägger sig på rygg och visar magen för alla främlingar, så hon lär lägga sig platt på bordet och visa tuttarna för domaren...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 157
Senast: dobbis
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 571
Senast: Tassa
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 514
Senast: Loons
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 516
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp