JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dig For Dollars ute efter kronan
Moderator
Hästnyheter
(ATG)
Lutfi Kolgjini har vunnit två E3-finaler, Italienska derbyt och satt två världsrekord.
Det räcker ändå inte till att bli Årets...
Hästnyheter
(ATG)
Halmstadstravet fick se två ston dominera Breeders' Crown på söndagen, fyraåriga Joy Ås och treåriga Quantum Joyride.
- Hon är...
Hästnyheter
(ATG)
Jim och Susanne Oscarsson behöver knappast gräva efter dollar framöver.
I guldklimpen Dig For Dollars har de en häst utöver det...
Hästnyheter
(ATG)
Stjärnduellen slutade med ren uppvisning.
Simb Chaplin utklassade Dig For Dollars, trots att han gick utvändigt om ledaren.
-...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Bara för det kom jag precis på att vi har trettio extra rum och ingen extrapersonal imorgon. Jag tror jag ställer om klockan och kör gym...
Sel
24 minuter sedan
Svar: 1 220
Visningar: 44 732
Allmänt
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Det måste man inte alls.
Vi har tre barn, inga nattningsrutiner, inga läggningtider. Tvärtom har vi medvetet valt att undvika strikta...
Imogen
46 minuter sedan
Svar: 1 900
Visningar: 100 886
Barn
Hjälp
Relationer Oavsett om han är intresserad eller inte så beter han sig inte shysst. Överge skeppet.
Sel
Igår kl 23:59
Förslag på passande matskål?
Övr. Hund Skulle något sådant här kunna funka? Inte så stabil kanske, i och med den runda formen, men om man är lite händig eller pysslig så...
Smulis
56 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 171
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Den här hanen tycker jag är fräck med sitt oregelbundna mönster. Lite sugen på att ta ur honom + några honor till eget kar för att få...
Scandi
Idag kl 00:17
Svar: 1 375
Visningar: 40 908
Djur
Torrfoderdjungeln..
Övr. Katt Jag har inte prövat Bozita torrfoder, men de ratar våtfodret tyvärr. Men ska absolut försöka.
Våtfoder är favoriterna: Brlt Care, Mjau...
Noxos
Idag kl 00:00
Svar: 7
Visningar: 119
Katt