Digitalkamera!

M

Majken

Hej alla!
Vet inte om jag hamnat rätt men var sjutton ska man annars lägga den här tråden.. :confused:
I alla fall om man nu ska komma till saken så undrar jag om ni som har digitalkameror skulle vilja delge mig vad ni tkr om dem och vad ni har för märke och så.
Ska ju försöka skaffa mig en egen.. :love: Äntligen och skulle vilja ha lite tips på bra kameror och ca pris.
Och vad ska man kolla på när man ska skaffa?

Ha ha ja jag är en amatör..! :p ;)
 
Sök i forumet, har sett endel sådana trådar förut. Men ingen verkar vilja ge bildbevis.

Jag sk köpa mig en tyst sak :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 881
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 519
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 599
Senast: Gunnar
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 779
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp