Digitalkamera!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Majken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 927
M

Majken

Hej alla!
Vet inte om jag hamnat rätt men var sjutton ska man annars lägga den här tråden.. :confused:
I alla fall om man nu ska komma till saken så undrar jag om ni som har digitalkameror skulle vilja delge mig vad ni tkr om dem och vad ni har för märke och så.
Ska ju försöka skaffa mig en egen.. :love: Äntligen och skulle vilja ha lite tips på bra kameror och ca pris.
Och vad ska man kolla på när man ska skaffa?

Ha ha ja jag är en amatör..! :p ;)

Sök i forumet, har sett endel sådana trådar förut. Men ingen verkar vilja ge bildbevis.

Jag sk köpa mig en tyst sak :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 779
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 524
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka