Discord experter?

Bukefalos 30 år!

Freazer

Trådstartare
Finns det någon Discord expert här? Jag ska vittna i ett mål och har blivit ombedd att ta fram och lämna in bevisen på samtal och chattar. Chattarna är inget problem med att lämna in men jag har haft discord på datorn när jag har pratat i dessa samtal, är det någon som vet om jag kan få fram samtalslistan där precis som om jag haft discord appen i mobilen och det kommer upp bland ringda samtal? 🙂

Öppna dina direktmeddelanden med relevanta personer i appen så ska det stå att det har ringts och ungefär hur länge samtalet pågått. Mer detalj än så går inte att få fram såvitt jag vet, röstsamtal sparas inte i nån logg så att det går att lyssna på dem efteråt.

Öppna dina direktmeddelanden med relevanta personer i appen så ska det stå att det har ringts och ungefär hur länge samtalet pågått. Mer detalj än så går inte att få fram såvitt jag vet, röstsamtal sparas inte i nån logg så att det går att lyssna på dem efteråt.
Du menar i appen på datorn nu? Det är inte i själva chattens jag efterfrågar alltså. Utan mer som en telefonlista som i din telefon för att slippa gå igenom 2 års chattmeddelande. Det är ingen som har efterfrågat sparade röstsamtal så det vet jag inte var du får ifrån 🙂

Du menar i appen på datorn nu? Det är inte i själva chattens jag efterfrågar alltså. Utan mer som en telefonlista som i din telefon för att slippa gå igenom 2 års chattmeddelande. Det är ingen som har efterfrågat sparade röstsamtal så det vet jag inte var du får ifrån 🙂

Din trådstart var lite diffus för mig, så... oklart om du skulle behöva ljudinspelning för bevis eller inte.
Men då är det enda jag har att föreslå att du använder sökfunktionen med DM öppnat, skriv in "has: sound" så ska alla samtal där ljud varit inblandade finnas. Det finns ingen bättre lösning utan det är bara att sitta och scrolla igenom historiken.

Din trådstart var lite diffus för mig, så... oklart om du skulle behöva ljudinspelning för bevis eller inte.
Men då är det enda jag har att föreslå att du använder sökfunktionen med DM öppnat, skriv in "has: sound" så ska alla samtal där ljud varit inblandade finnas. Det finns ingen bättre lösning utan det är bara att sitta och scrolla igenom historiken.
Jag tyckte det var väldigt klart när jag skrev samtalslista. Vad typiskt. På telefonen kommer discord samtalen i den vanliga samtalslistan nämligen. Aja bara att börja beta av och printscreena då 🙂

Bara en uppdatering, detta kanske har fungerat förut men söker man på det du föreslog kommer endast röstklipp upp, inte samtal 😇

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka