Bukefalos 28 år!

Diskret flirt

Det har gått bra. Hon är verkligen underbar :love:. Hon har så här långt inte varit sur en enda minut. Bara det är ju nått som man häpnar över :eek:. Jag är verkligen lyckligt lottad så här på gammla dar. Nu har hon börjat tala om förlovning:nailbiting:. Hon har siktat in sig på nyårsafton........såklart. Jag tycker det är lite tidigt men är ändå inte emot det i sig. Jag tycker hon ska avsluta sina studier först vilket kan ta typ 2år. Jag tycker det är viktigt o det gör hon också men hon säger att det fixar hon lätt som en plätt ändå :D. Man får väl fundera en del
 
Det har gått bra. Hon är verkligen underbar :love:. Hon har så här långt inte varit sur en enda minut. Bara det är ju nått som man häpnar över :eek:. Jag är verkligen lyckligt lottad så här på gammla dar. Nu har hon börjat tala om förlovning:nailbiting:. Hon har siktat in sig på nyårsafton........såklart. Jag tycker det är lite tidigt men är ändå inte emot det i sig. Jag tycker hon ska avsluta sina studier först vilket kan ta typ 2år. Jag tycker det är viktigt o det gör hon också men hon säger att det fixar hon lätt som en plätt ändå :D. Man får väl fundera en del
Vad roligt för dig/er att ni har hittat kärleken :)
Hoppas att det går bra :up:
 
Vad roligt för dig/er att ni har hittat kärleken :)
Hoppas att det går bra :up:
:bow:. Vi ska prata prata prata prata prata ;). Dessutom lagar hon fantastisk god mat åt oss :d. Då hon är så go så ska jag överraska henne med en lyxig solresa i vinter. Hon ska få veta vilka veckor vi ska vara bort men inte vart vi ska och inte få veta hotellet heller :cool:
 
Nu har hon börjat tala om förlovning:nailbiting:. Hon har siktat in sig på nyårsafton........såklart. Jag tycker det är lite tidigt men är ändå inte emot det i sig. Jag tycker hon ska avsluta sina studier först vilket kan ta typ 2år. Jag tycker det är viktigt o det gör hon också men hon säger att det fixar hon lätt som en plätt ändå :D. Man får väl fundera en del

Blir det svårare att avsluta sina studier om man är förlovad...? :D
 
Blir det svårare att avsluta sina studier om man är förlovad...? :D
Jag tänker att om man vill stadga sig så vill man väl umgås o göra saker tillsamman och sånt tar ju tid och då är väl risken att studierna blir lite lidande och kanske man då tappar tempo och blir efter med tentor o allt. Då tycker jag att det är bättre att göra klart studier och sedan stadgar man sig och skaffar sig ett liv :D
 
Jag tänker att om man vill stadga sig så vill man väl umgås o göra saker tillsamman och sånt tar ju tid och då är väl risken att studierna blir lite lidande och kanske man då tappar tempo och blir efter med tentor o allt. Då tycker jag att det är bättre att göra klart studier och sedan stadgar man sig och skaffar sig ett liv :D

Vill ni inte umgås nu då?
 
Jag tänker att om man vill stadga sig så vill man väl umgås o göra saker tillsamman och sånt tar ju tid och då är väl risken att studierna blir lite lidande och kanske man då tappar tempo och blir efter med tentor o allt. Då tycker jag att det är bättre att göra klart studier och sedan stadgar man sig och skaffar sig ett liv :D
Fast sen har man ju ofta ett heltidsjobb. Som tar mer tid än studier enligt min uppfattning
 
Nu fick jag svar från henne :bump:. Hon jobbar bara kvällar. Lördag kunde hon inte. Hon föreslog söndag. Det bli bra sa jag. Passar kl 18, frågar jag?. Toppen, svarar hon. Var, frågar hon?. Jag hämtar upp dig hos dig, svarar jag om jag får din adress. Hon skrattar. Hon messar sin adress och säger, vad annorlunda. Ingen har någonsinn kommit o hämtat upp mig inför en dejt. Sen frågar jag om hon tyckte det var otrevligt att jag svarade så sent. Varför skulle jag tycka det, sa hon. Jag, jag bara undrade sa jag. Skönt tänkte jag då spelade jag mina kort helt rätt :grin:
Jättekul, men akta dig för att spela kort istället för att vara dig själv.
 
Finns det någon som är så korkad att de medger att de spelar ett spel. Det är regel nr 1 att man inte är öppen med att man spelar ett spel.

Klart det lönar sig att spela ett spel eftersom du kan optimera chanserna. Däremot bör man beakta om man vill ha fortsättning för då är det klokt om ens beteende ligger någorlunda i linje med ens personlighet.
Tills den sekund du är genomskådad.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp