Bukefalos 28 år!

Distansritt nära Halmstad

Feritopia

Trådstartare
Hej!
Jag var ute på min första distansritt förra året i Hässleholm, och tyckte det var väldigt mysigt. Var bara ute på en träningsritt på 8 km, och nu skulle jag vilja komma ut på fler till 2012. Dock är de så att det är min farfar som får köra runt mig med min häst och det blir aldelles för långt för både han, min häst och mig själv som tycker det är jobbigt att sitta still. Jag har kollat runt och det ända jag har hittat är två PP i halland. En i simlångsdalen och en som hallands sportryttare anordnar. De andra ligger väldigt långt bort så nu undrar jag om ni vet något som ligger i närheten. Jag bor i Halmstad, och vill inte ha allt för långt. Så vet ni någon ritt nära halmstad ex skåne eller liknande som inte ligger för långt bort så får ni gärna berätta det! Ritten ska inte vara längre än 30 km.
Tveka inte att höra av er! :)
 
Sv: Distansritt nära Halmstad

Det är just de två klubbarna som du hittat som arrangerar i Halland. Det finns ingen i nordvästra Skåne.
Men du kan vara med på träningsritter också.
// Linda
 
Sv: Distansritt nära Halmstad

Dackeritten går idag, så den får du nog vänta med till nästa år;)
 

Liknande trådar

Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 554
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 215
Senast: kolblakkur
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 285
Senast: jemeni
·
Hästhantering Min "nya" häst (Eden) som jag köpte i höstas är väldigt påverkad av andra hästar, och det blir inte bättre och jag vet inte exakt hur...
Svar
9
· Visningar
2 767
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp