Distraktion

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle behöva någon slags distraktion för att stå ut men vet inte på vilket sätt. Inget jag kan komma på funkar särskilt väl. Jag är inne på dag 9 med medicinen och det känns förjävligt. Allt gör bara ont. Smärtan sätter sig rent fysiskt över hela bröstkorgen och det är helt vidrigt. Magen har varit lite i olag senaste dagarna också. Tankarna mal och tär. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Samtidigt har jag praktiska saker jag måste ta hand om. Jag måste fixa med min telefon. Troligen behöver jag gå till tandläkaren också. Och bilen som var till verkstan och kostade 3500 att laga förra veckan, pep om ett fel igår igen. Pipet försvann snabbt, men ändå. Och jag är orolig att det ska bli krångel med FK och att jag inte hinner bli frisk i tid. Jag kan ju inte förvänta mig att få terapi före sommaren. Och jag är orolig över om jag kommer kunna gå tillbaka till mitt jobb och vet inte vad jag skulle kunna göra i stället. Och så är det tröttheten....
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har en dålig dag. De dåliga dagarna kommer dock inte så ofta numera. Men nu har jag en sådan. Jag har gått 20 gånger i terapi nu...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 736
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp