Försöker få iväg några tankar innan jag ska iväg (likt flera andra har jag egentligen inte tid. med lek..)
Gårdagens röstning då, kan den säga oss nåt? Jag tyckte inte någon verkade direkt misstänkt. Några röster var lite udda motiverade (tex att rösta på någon pga vilket djur man valt när man valt samma själv, hinner inte gå tillbaka och kolla vem det var), men IOM att det var DL1 så tror jag mer på förtäckta BoPar än lömska planer. Hade det inte blivit lottning mellan fio och mig så hade jag sannolikt kommit med någon lika udda teori själv.
Som jag skrev igår så tyckte jag fios resonemang var lite förvirrande, men det vet jag att jag har gjort flera gånger när hon varit god, så det var inte skäl för misstanke från min sida.
Flera hoppar in och börjar diskutera det, bl.a. cirkus som la första rösten på henne sen. Min uppfattning är dels att thon var snabb på när hon hittade något att teoria om första dagen, samt att det är så cirkus brukar spela.
Slutligen får jag sticka ut nacken och säga att jag uppfattade Habinas förklaring på samma sätt som BSF gjorde, jag tycker inte den var skum.
Sen tänker jag att signalera som ond utanför lyan när ingen av de onda vet om varandra vore nog svårt. Åtminstone jag kan inte komma på hur det skulle gå till. Å andra sidan verkar ju folk tro att jag hintar även när jag inte gör det, så...
Får återkomma senare idag om jag finns kvar då, men ännu så länge verkar ni alla vara alldeles för goda!