Djurplågare härjar i Skåne

Sv: Djurplågare härjar i Skåne

FY FAN!!!!!!!!!!!!! Att det finns såna människor . Dom borde låsas in på livstid :mad:
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Jag fick mail från Agria idag att det är 20 000 kr i hittelön till den som kommer med sådan information att djurplågaren kan gripas.

Jag hoppas att de får fast idioten väldigt fort!
Det är FÖRJÄVLIGT! Hur är man funtad om man gör nåt sådant?
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Ja det är väl förjävligt att folk inte kan låta djur vara ifred! va fan har dom för andledning att göra så mot några stackars djur! jag blir asnervös när min häst ibland är ute på nätterna, men det är ju i alla fall ett bra stall med uppsikt som dom är väl skyddade men ändå, och andra folk ska väl låta sina djur gå ute!? hatar såna här människor! avliva dom!
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Var nån/några hästar som skurits vid Vallåkra (utanför Helsingborg/Landskrona) oxå hörde jag. Hände för 1-2 veckor sedan. :mad: Man undrar hur f*n en sådan människa är funtad...
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Hur kan dom ens få finnas förj*vligt !! :( Hoppas dom hittar idioten !!
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

fy fan :cry: :mad: såna människor skulle dt vara skottpengar på.
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Min skötis har oxå blivit slagen, har sår i huvet o piskrapp på baken. Står i oxie, börja fundera nu, kan d va samma gärningsman? :confused:
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

såna sjuka typer har helt förverkat sitt existensberättigande. Långsam, plågsam avrättning är det enda som borde göras åt de som plågar djur eller barn. Tyvärr mjäkas det för mycket, får de tag på honom/henne blir det väl bara ett litet "nämen har du haft en dålig barndom. stackars dig. ta några piller och säg förlåt så glömmer vi allt"
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Ja, just så är det! dte är ett sånt jävla daltande!! och om dom säger att det ska bli lifstids fängelse för ett brott så pratar dom bara skit! i Sverige så räknas typ 10 år eller nått som livstid, vem lever i tio år liksom! ett livstidsstraff ska va som det är i USA det kan vara 250 år! och för den delen så har USA faktiskt hårda straff för djurplågeri och gör RIKTIGA utredningar kring ett sånt fall, att inte Sverige kan lära sig av det!
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

sverige som tar efter usa i allt annat kan ta efter dom i att straffa djurplågare mycket.och gärna plågsamt.
fy fan,att man kan göra något sånt mot ett djur :(
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

jag skulle inte tveka en sekund "å göra upp bakom dyngkasen" med dom som håller på med det där!
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Man måste vara mer än sjuk för att kunna skada något så oskyldigt och försvarslöst som en häst. Och flera gånger dessutom!
Usch... Hoppas de hittar denne snabbt!
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Det är rent ut sagt inte klokt att sånt här händer... :S
precis som att det är sjukt att gå på männsikor så är det ju det mot djur oxå, herregud hur ska dom kunna förstå?!
Man måste ju kunna våga ha sina djur ute.. hoppas dom får tag på den dära idioten illa kvickt så man slipper gå runt å va rädd för djurens skull hela tiden... man vill ju inte hålla dom inne heller.. det blir ju ett plågeri i sig... =/
hoppas attpolisen ser riktigt seriöst på det här!
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Får jag reda på vem det är så skall jag meja ned han med lastbilen efter jag har torterat han liiiiite först. :mad:

jä*la svin!
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Hej !
Det är jätte obehagligt att denna människa smyger omkring där har själv min häst i staffanstorp bara en liten bit ifrån. Hoppas verkligen att dom får fast den som gör detta.
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

De pratade om detta på nyhetsomrgon i morse!

haha vad fan tittar jag på :eek: haha men jag skulle faktiskt se vädret och då pratade dom om detta innan vädret började...

mitt svar är väldigt flummigt men jag skyller på morgontrötthet :idea:
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Hade mina hästar i sallerup innan och där fick vi ett brev hemsickat av någon som sa att de ha sparkat och slagit min ena travare. Så jag tänkte på en grej.... Jag slog på järnskor men fasta broddar... dan efter så fick jag ett telefonsamtal från den här människan ..... han hade varit på sjukhuset för min häst hade sparkat han....hahahahahahahahahahahahahahahahaha:) :)

Men det är förjävligt att det finns sådana människor som gör såhär mot djur.

Skjut fanskapen
 
Sv: Djurplågare härjar i Skåne

Gaaa såna prersoner vill man plåga och sedan sätta in dom på livstid utan mat och vatten ett knäckebröd kan domfå ibland inte mer!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 870
Senast: Solstig
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 445
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 919
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp